"עולם ריקני": המונולוג של קיירי אירווינג בתגובה לאוהדי בוסטון

אוהדי בוסטון סלטיקס
אוהדי בוסטון סלטיקס | Maddie Meyer/Getty Images

כוכב ברוקלין לא התייצב למפגש נגד האקסית, אבל הקהל של הסלטיקס תקף בגידופים והניף שלטים לועגים והרכז לא נשאר חייב. חברו לקבוצה, ג'ארט אלן: "אם הוא היה כאן, זה היה גרוע פי 10"

(גודל טקסט)
ברוקלין נטס התייצבה הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-TD גארדן ללא קיירי אירווינג, שמתאושש מפציעה בכתף, אך זה לא הפריע לאוהדי בוסטון סלטיקס לשלוח את המסר שלהם למי שרק בשנה שעברה הצהיר בפניהם כי הוא מעוניין לפרוש כאחד השחקנים הגדולים בתולדות הקבוצה, אך עזב בטריקת דלת בקיץ האחרון.


כבר מהרגע שהאורות באולם כבו והצגת השחקנים החלה, קריאות "מי זה קיירי?" ו-"קיירי על הפנים!" נשמעו מכל עבר. מחוץ לאולם הודבקו פליירים עם פרצופו בצמוד למילה "פחדן", בעוד ביציעים הונפו שלטים שהעצימו את הכוכב שהגיע כדי להחליף את אירווינג ועליהם נכתב "קמבה > קיירי".


תוך שעה בלבד, אירווינג תקף חזרה כשכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "זה קורה כל הזמן והלילה ראינו כמה עולם הספורט תמיד יהיה ריקני ופולשני. זה רק שואו ענק בעל משמעות קטנה מאוד בעולם של רוב האנשים, שבו באמת קורים דברים חשובים". בהיעדרו של קיירי, חבריו לסגל הנטס ספגו את הלעג בשמו: "אם הוא היה כאן, זה כנראה היה גרוע פי 10", אמר הסנטר ג'ארט אלן.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי