קוואי לאונרד: "הקליפרס יכולים להיות מיוחדים העונה"

קוואי לאונרד , פול ג'ורג'
קוואי לאונרד , פול ג'ורג' | Icon Sportswire / Contributor

למרות שדרסו 125:150 את הוושינגטון, הקבוצה של דוק ריברס לא מרגישה בשיאה: "אנחנו עדיין לומדים אחד את השני". פול ג'ורג' לקראת המפגש עם מלו: "אני שונא את הנראטיב שהתקשורת יוצרת סביבו"

(גודל טקסט)
הלוס אנג'לס קליפרס דרסו הלילה 125:150 את הוושינגטון וויזארדס, מאחורי הופעה אדירה של המפלצת הדו-ראשית בדמות קוואי לאונרד ופול ג'ורג'. ה-MVP של סדרת הגמר קלע 34 נקודות אליהם הוסיף 6 ריבאונדים ב-26 דקות וחברו הוסיף 31 נק' ו-8 ריב' ב-30 דקות.


הקבוצה של דוק ריברס קלעה 150 נקודות בפעם השנייה, והמאמן לא הצליח להסתיר את ההתלהבות מהתופעה החריגה: "אני מאמן 20 שנים, ומעולם לא קרה לי ששני השחקנים הכי טובים שלי עדיין לא התאמנו ביחד אחרי 21 משחקים". הודה ה'דוק' לאחר הניצחון והוסיף: "באימון היחידי שלהם ביחד הם היו יריבים והם שיתפו פעולה רק בשישה משחקים העונה. אני חושב שזה לא קרה מעולם".


גם קוואי לאונרד נהנה מהיכולת של חבריו, בזמן שקבוצתו עלתה למאזן 15:6: "אני חושב שיקח לנו זמן להשתפר. אנחנו עדיין לומדים אחד את השני במשחקים כאלה. יש עליות וירידות, לפעמים ההתקפה שלו נתקעת ואנחנו לוקחים זריקות מהירות מדי. אבל אין ספק, אנחנו יכולים להיות מיוחדים".





הקליפרס עשו עוד היסטוריה הלילה, כשהפכו לקבוצה הראשונה ב-30 השנים האחרונות שקולעת 150 נקודות עם ארבעה שחקנים בלבד שמגיעים לדאבל-פיגרס. במשחק הבא הם יפגשו את פורטלנד, המחוזקת בכרמלו אנתוני, ששיתף פעולה רק לפני שנתיים עם הכוכב של הקליפרס באוקלהומה: "זה נהדר, אני שמח בשבילו". אמר ג'ורג' על חבר היכל התהילה העתידי, שהצטרף לטרייל-בלייזרס לפני שישה משחקים ופתח בסערה עם ממוצעים של 17.7 נק' ו-6 ריב'.

הפורוורד הוסיף ואמר: "אני פשוט שונא את היחס של התקשורת לכרמלו. במשחק הראשון שלו אחרי שנה, כולם מדברים על המדד +- שלו. אני לא יכול לקבל את הנראטיב שיוצרים סביבו. הוא שחקן נהדר, הוא הולך להיות מושלם לפורטלנד, הוא משחק נפלא עד כה וכל הכבוד לפורטלנד שהעניקה לו הזדמנות. הם ירוויחו מכך".


גם קוואי לאונרד שמח לראות את מלו הוותיק חוזר למגרשים: "הוא יכול לייצר לעצמו הזדמנות בכל פעם שהוא עולה לפרקט. אני פשוט שמח שהוא חזר ל-NBA. אני חושב שעשו לו עוול, אי אפשר לוותר על שחקן היכל התהילה. עכשיו כולם רואים מה הוא שווה, יש לו עוד הרבה מה לתרום, הולך להיות משחק מהנה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי