הארדן קלע 50 נקודות והפסיד בהארכה כפולה לסן אנטוניו

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | Logan Riely/NBAE via Getty Images

האיש והזקן קלע 24 מ-24 מקו העונשין, אך ביצע עבירת תוקף במהלך האחרון של המשחק ונכנע לשיא קריירה של לוני ווקר. טריפל דאבל של ווסטברוק לא הספיק. דונצ'יץ' להט בניו אורלינס, לברון חזר לנצח בדנבר

(גודל טקסט)
שבעה משחקים מרתקים נערכו הלילה ב-NBA, כשאת מרכז תשומת הלב משך הדרבי של טקסס, בו היוסטון רוקטס וג'יימס הארדן, שקלע 50 נק' בעוד הופעה מעוררת מחלוקת, נכנעו לסן אנטוניו בתום הארכה כפולה. עוד קודם לכן, דונצ'יץ' הביס את ניו אורלינס, מיאמי ניצחו את טורונטו והלייקרס חזרו לנצח נגד דנבר. 


סן אנטוניו ספרס – יוסטון רוקטס 133:136
הערב המטורף מהעונשין של ג'יימס הארדן גרר את מרבית התגובות הלילה בטקסס. במהלך המשחק הוא אפילו התעמת עם אוהד שצעק לו: "אף אחד לא רוצה לראות תחרות של זריקות מהעונשין", והקלעי ענה לו: "אף אחד לא רוצה לראות עבירות!". ה-MVP לשעבר הלך לעונשין 24 פעמים במהלך המשחק וקלע ב-100% מהקו! 

ובחזרה למשחק. המחצית הראשונה נפתחה בסערה ושיקפה בדיוק את מה שקרה במשחק. הרוקטס ירדו למחצית ביתרון של 59:63, ואחרי ההפסקה יצאו מחדר ההלבשה כמו מלוע של תותח, ברבע שלישי ענק אותו ניצחו 22:34. כולם חשבו שהמשחק נגמר, אבל זו הייתה רק ההתחלה. הספרס שנכנסו לרבע האחרון בפיגור 16, חזרו בענק בעזרתו של הגיבור המפתיע של הערב, לוני ווקר השלישי שקלע 2 שלשות ב-40 השניות האחרונות ושלח את המשחק להארכה.




בהארכה הכפולה הארדן התקשה לעשות ככל העולה על רוחו, ולמרות שקיבל הזדמנות לנצח את המשחק במהלך האחרון של המשחק, באופן אירוני במיוחד העבירה האחרונה במשחק נשרקה לחובתו, כשניסה לחדור לסל 0.8 שניות לסיום המשחק וביצע עבירת תוקף על דמאר דרוזן.


הארדן סיים את המשחק עם 50 נק' באחוזים נוראים. הוא קלע 11 מ-38 מהשדה, ו-4/20 מהשלוש. מהעונשין כמובן הוא דייק ב-24 זריקות מתוך 24. גם ווסטברוק לא הבריק ולמרות שסיים עם טריפל דאבל של 19 נק', 10 ריב' ו-10 אס', הוא קלע רק ב-7/30 מהשדה. האיש ששלח את המשחק להארכה, לוני ווקר היה ללא ספק השחקן המוביל של גרג פופוביץ' הלילה עם 29 נק' (שיא קריירה) מהספסל. 


דנבר נאגטס – לוס אנג'לס לייקרס 105:96
אחרי ההפסד המשפיל לדאלאס מאבריקס ביום ראשון, החבורה של פרנק ווגל ולברון ג'יימס התעוררה והשיגה ניצחון חוץ מרשים בדנבר. לברון ג'יימס ואנתוני דייויס סיימו משחק סולידי עם 25 נקודות כל אחד, ומנגד, רק שלושה שחקני דנבר קלעו בדאבל פיגרס.





ניו אורלינס פליקנס – דאלאס מאבריקס 118:97
האובססיה החדשה והגדולה של עולם הכדורסל, לוקה דונצ'יץ' המשיך עם הריצה הקסומה שלו הלילה ב'ביג איזי'. אחרי שנבחר לשחקן החודש במערב, ולמרות שחברו לקבוצה, קריסטפס פורזינגיס, נקלע לבעיית עבירות רוב המשחק ושותף רק ב-18 דקות, הסלובני בן ה-20 המשיך לסחוב את המאבס בתצוגה מדהימה של 33 נקודות (50% מהשדה), 18 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-28 דקות משחק בלבד. מנגד, ברנדון אינגרם נצץ עם 24 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, אך הפליקנס ימשיכו לחכות לזיון וויליאמסון. 


תוצאות נוספות:
טורונטו ראפטורס – מיאמי היט 121:110
וושינגטון וויזארדס – אורלנדו מג'יק 127:120
קליבלנד קאבילרס – דטרויט פיסטונס 127:94 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי