אייזיאה תומאס התעמת עם אוהד פילדלפיה והורחק

אייזיאה תומאס
אייזיאה תומאס | Rob Carr/Getty Images

הרכז של וושינגטון הורחק בסיום הרבע הרביעי בהפסד לסיקסרס אחרי שהתעמת עם אוהד שרצה לזכות במשקה: "הוא חצה את הקו, יש לי ילדים"

(גודל טקסט)

אייזיאה תומאס, הרכז של הוושינגטון וויזארדס הורחק הלילה (בין שבת לראשון) בסיום הרבע הרביעי בהפסד 125:108 לפילדלפיה, אחרי שניגש ליציעים והתעמת עם אוהד הסיקסרס ב'ווילס פרגו סנטר'. 

כשנותרו 3 דקות ו-6 שניות לסיום המשחק, אייזיאה קלע זריקה אחת מתוך שתיים מהעונשין, וכשרץ חזרה להגנה אוהד עשה לו: "אצבע מושלמת בשתי הידיים וצעק 'לך תז***ן, כלב' שלוש פעמים". 

וושינגטון קראו לפסק זמן, ו-IT ניגש לאוהד על מנת להתעמת איתו מילולית: "אמרתי לו שהוא מתנהג בחוסר כבוד. אני קודם כל בן אדם, שיהיה אוהד. הוא אמר לי שהוא מצטער, והוא רק רצה לזכות בברד".

תומאס האשים את הנהלת פילדלפיה על כך שהיא מחלקת משקאות לאוהדים אם שחקן מחטיא שתי זריקות עונשין במחצית השנייה. תומאס סיפר שלמרות שהורחק, הוא זיהה את האוהד בפני המאבטחים והאוהד הורחק מהמגרש.

"הוא פשוט חצה את הקו. יש לי ילדים ומשפחה, זאת לא התנהגות מקובלת. אז פשוט הלכתי להגיד לו את זה, לא התנהגתי בחוסר כבוד". תומאס הורחק מהמשחק כשהוא רושם 20 נקודות ו-3 אסיסטים ב-25 דקות משחק. קבוצתו המשיכה להדרדר במזרח וירדה למאזן 8:20. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי