חדשות מדאיגות ללייקרס: לברון ודיוויס בספק למפגש עם הקליפרס

לברון ג'יימס, אנתוני דיוויס
לברון ג'יימס, אנתוני דיוויס | Chris Graythen/Getty Images

על פי דיווחים בארצות הברית, שני הכוכבים, שסובלים מפציעות, עשויים להחמיץ את הדרבי של לוס אנג'לס, שאמור להיות המשחק המסקרן ביותר בספיישל חג המולד

(גודל טקסט)

חדשות מדאיגות מאוד לחובבי ה-NBA התפשטו הלילה (בין שני לשלישי) בארצות הברית: לוס אנג'לס לייקרס הודיעה שלברון ג'יימס ואנתוני דיוויס בספק לדרבי הגדול של עיר המלאכים, שיתקיים בלילה בין רביעי לחמישי לכבוד חג המולד, בגלל פציעות.

ג'יימס לא שותף במשחק נגד דנבר ביום ראשון האחרון עקב מתיחה בשריר בית החזה, בעוד דיוויס נפגע בברכו במהלך אותו משחק, ירד לחדר ההלבשה אך חזר לפרקט לפני הסיום. לפי דיווח ב-ESPN לברון אמור להיות כשיר למפגש עם הקליפרס, אך לאור מצבו הפיזי, ההחלטה תתקבל רק בסמוך למועד המשחק.

היעדרות של צמד כוכבי הלייקרס תהווה פגיעה קשה ברמת עניין סביב המשחק המרכזי של ספיישל חג המולד, אשר האוהדים מצפים לו מאז שפורסם לוח המשחקים של העונה. גם עבור זכיינית השידור ESPN תהיה זו מכה קשה, שכן אחוזי הרייטינג בוודאי יצנחו, כאשר הפציעות יביאו את הקליפרס כמועמדים ברורים לניצחון.

כמובן שמדובר רק בספק וייתכן מאוד שהשניים כן יהיו כשירים למשחק המסקרן, שבו ינסו הסגולים-זהובים לנקום ביריבה העירונית על ההפסד בערב פתיחת העונה. אוהדי הלייקרס והמאמן פרנק ווגל יקוו שאכן כך יהיה, כדי שהקבוצה תוכל להתאושש מרצף של שלושה הפסדים שאיתו תגיע לדרבי.

פרנק ווגל. יחסר את שני הכוכבים שלו בחג המולד? (AFP)
פרנק ווגל. יחסר את שני הכוכבים שלו בחג המולד? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי