לברון ספד לסטרן: "היה כבוד להכיר אותך, תנוח בגן עדן"

לברון ג'יימס ודיוויד סטרן
לברון ג'יימס ודיוויד סטרן | TIMOTHY A. CLARY/AFP via Getty Images

אנשי ה-NBA הודו לקומישינר האגדי שהלך לעולמו, כוכב הלייקרס: "לעולם לא אשכח איך לחצתי את ידך". בריאנט: "דרש את הטוב ביותר", סטף קרי: "אסיר תודה לנצח"

(גודל טקסט)

האבל שנפל אתמול (רביעי) על עולם הכדורסל בעקבות מותו של דייויד סטרן הביא איתו גל של הספדים. קומישינר ה-NBA לשעבר הלך לעולמו בגיל 77 כתוצאה מדימום מוחי ממנו סבל לפני כשלושה שבועות, והודעות הפרידה וההוקרה לא איחרו להגיע.

לברון ג'יימס מיהר לפרסם הודעת פרידה ברשתות החברתיות: "לעולם לא אשכח איך קראת את שמי על הבמה ולחצתי את ידך. זה היה חלום שהתגשם. תודה על המחויבות שלך למשחק היפה הזה, ששינה את החיים של כל כך הרבה ילדים, צעירים ומבוגרים. החזון שלך להפוך את המשחק שלנו למוכר בכל העולם היה משהו שרק אתה יכול לגרום לו לקרות ועשית בדיוק את זה. היה לי כבוד להכיר אותך באופן אישי, תנוח בגן עדן דייויד סטרן!".

מג'יק ג'ונסון שיתף: "היה לי קשה לשמוע על פטירתו של חבר ותיק שלי. סטרן היה אדם נהדר, בעל, אבא, חבר, איש עסקים ובעל חזון. אהבתי וכיבדתי אותו מאוד".


"המשחק השתנה בכל כך הרבה דרכים תחת הנהגתו וחזונו של דייויד סטרן", ספד קובי בראיינט. "הוא דרש את הטוב ביותר מכל אחד מכיוון שהוא נתן את הטוב ביותר שלו. תודה קומישינר".


גם סטף קרי שיתף את רגשותיו: "לעולם לא אשכח את המילים שלך ששינו את חיי לנצח 'עם הבחירה השביעית…' בדראפט. תודה לך ולמשפחתך על ההנהגה והמחויבות שלך לגידול משחק הכדורסל ברחבי העולם. אני אסיר תודה לנצח".
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי