בקליפרס מודים: "אנחנו לא קבוצה טובה". שיא היסטורי לקארטר

מונטרז הארל, דוק ריברס
מונטרז הארל, דוק ריברס | Andy Lyons/Getty Images

הקבוצה מעיר המלאכים חטפה 140 נקודות בביתה והפסידה לממפיס, הארל אמר על חדר ההלבשה: "אולי זו בעיה נוספת שיש כאן". קוואי: "יותר מדי קריאות השכמה". וגם: הכוכב בן ה-42 הפך לראשון שמשחק בארבעה עשורים

(גודל טקסט)

ההשפלה שחטפה לוס אנג'לס קליפרס בביתה מ-ממפיס גריזליס, משחק בו חטפה 140 נקודות והובכה בהפרש של 26 נקודות, הובילה למעין סערה בעיר המלאכים. עשרות אלפי הצופים ביציעים הגיבו בשריקות בוז צורמות למשחק שהחל ב-12:30 בצהריים והאווירה בקבוצה הידרדרה במהירות שיא – כשגם השחקנים לא ברחו מאחריות ואמרו את הדברים הכי קשים שקבוצה יכולות להודות בהם.

מונטרז הארל הצהיר: "אנחנו לא קבוצה כל כך טובה, זה מה שכולנו כרגע צריכים להכניס לראש. אנחנו פשוט לא כאלה טובים. רק השנה חיברנו בינינו, יש שחקנים שלא היו חלק מאיתנו והצטרף שחקן שלקח את אליפות ה-NBA בעונה שעברה, אבל עם קבוצה אחרת, אז זה לא שאנחנו קבוצה גדולה. אנחנו צריכים להבין את זה ולהתעורר, אנחנו קבוצה שעדיין צריכה להבין מה עליה לעשות כדי לנצח משחר אחרק משחק".

לוס אנג'לס קליפרס עדיין במאזן 12:25 וגם שיחקה ללא פול ג'ורג' שנפצע בסוף השבוע, למרות הביקורות, אבל הארל גם הודה בין השורות שבחדר ההלבשה המצב לא מזהיר יותר מאשר על הפרקט: "אני לא יודע מה לומר. יכול להיות שזו בעיה נוספת שיש כאן".

קוואי לאונרד, אלוף העונה שעברה שהצטרף הקיץ, הוסיף לדברי חברו: "היו לנו יותר מדי קריאות השכמה העונה. אני מרגיש שאנחנו באמצע העונה ועדיין עושים את אותן הטעויות שאסור לעשות בשלב כזה, אבל אני מרגיש שהחברים רוצים לנצח ולהשתפר. אני מרגיש שנהיה טובים יותר".


קוואי. "עושים את אותן הטעויות" (Jayne Kamin-Oncea/Getty Images)

גם המאמן דוק ריברס לא התרגש יתר על המידה, אך גם הודה: "אני כלל לא מודאג כי המאזן שלנו מצוין, אבל לא חושב שכרגע אנחנו מוכנים וזה משהו שרואים. אנחנו עדיין לא מספיק טובים. זה מה שגם חשבתי לפני המשחק, אבל לא חשבתי שאצטרך להגיד את זה בסיומו".

השחקן הראשון בתולדות ה-NBA ששיחק בארבעה עשורים
באוגוסט האחרון חתם וינס קארטר על חוזה לעונה אחת נוספת באטלנאטה הוקס ובגיל 42 הפך לשיאן העונות ב-NBA, עם 22 במספר. הלילה (בין שבת לראשון) הוא רשם היסטוריה נוספת, שכשבועיים לפני יום הולדתו ה-43 הפך לשחקן הראשון שמשחק בארבעה עשורים שונים. קארטר, כידוע, החל את קריירת ה-NBA במדי טורונטו ראפטורס בעונת 1998/1999 ולא במקרה הגדירו אותו ב-ESPN כמו "יין שמשתשבח עם השנים".

לא פחות מ-36 שחקני NBA ששיחקו העונה לפחות דקה נולדו אחרי הופעת הבכורה של קארטר בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ביניהם גם לוקה דונצ'יץ' מדאלאס מאבריקס שרשם הלילה את הטריפל דאבל העשירי שלו העונה. קארטר הוא אחד מחמישה ספורטאים אחרונים בארה"ב שערו את הבכורה שלהם בשנות התשעים ועדיין משחקים: אדם וינאטיירי (פוטבול) פטריק מרלאו (הוקי), ג'ו תרונטון (הוקי) וזדנו צ'ארה (הוקי).


אחד מחמש אגדות. וינס קארטר (Emilee Chinn/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי