דיווח: אנתוני דייויס סירב להצעה של הלייקרס

לברון ג'יימס, אנתוני דיוויס
לברון ג'יימס, אנתוני דיוויס | Chris Graythen/Getty Images

האם הכוכב עדיין לא משוכנע שעתידו בלוס אנג'לס? לפי "יאהו! ספורטס", הפורוורד הודיע באמצעות סוכנו כי הוא אינו מתכוון לחתום על ההסכם החדש שהוצע לו

(גודל טקסט)

האם אנתוני דייויס עדיין לא משוכנע שעתידו בלוס אנג'לס? כתב "יאהו! ספורטס" כריס היינס דיווח הערב (שלישי) כי הלייקרס הציעו לפורוורד, שהצטרף לקבוצה בקיץ האחרון אחרי מאמצים רבים, הארכת חוזה לארבע שנים תמורת 146 מיליון דולר, אך גורמים בסביבתו של דייויס יידעו את הקבוצה כי הכוכב אינו מתכוון לחתום על הסכם שכזה תוך כדי העונה וזאת במטרה להפוך לשחקן חופשי מוגבל כאשר תוקפו של חוזהו הנוכחי יפוג ביולי הקרוב.

לפי הדיווח, ההחלטה נובעת מההשלכות שעשויות להיות למהלך שכזה על תקרת השכר של הקבוצה וסיבה נוספת היא רצונו של דייויס להתרכז אך רק בעונה הנוכחית. הפורוורד מחזיק באופציה להאריך את חוזהו לעונת 2020/21 ולהרוויח בה 28.7 מיליון דולר, אך הוא צפוי לוותר גם עליה.

סוכנו של דייויס, ריץ' פול, הוא זה שבישר להנהלת הלייקרס על ההחלטה. היינס הדגיש כי בשלב זה השחקן אינו צפוי לעזוב את הסגולים-זהובים לאחר עונה אחת בלבד. דייויס ויתר על סעיף מניעת-טרייד בהסכם שלו עם ניו אורלינס פליקנס על מנת להשלים את עסקת העברתו ללוס אנג'לס ובעקבות כך נמנע ממנו לחתום על הארכת חוזה למשך שישה חודשים, הגבלה שהסתיימה היום. בקיץ הקרוב, הסופרסטאר יוכל לקבל חוזה מקסימום לחמש שנים תמורת 202 מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי