הארדן גבר על יאנג בקרב מופרע, סל ניצחון ליוקיץ' בדאלאס

ג'יימס הארדן, פי ג'יי טאקר, ג'ון קולינס
ג'יימס הארדן, פי ג'יי טאקר, ג'ון קולינס | Kevin C. Cox/Getty Images

צמד הגאנרים רשמו כל אחד טריפל-דאבל שכלל מעל 40 נקודות, יוסטון ניצחה את אטלנטה. הסרבי נתן לדנבר 106:107 דרמטי על המאבס, קמבה ווקר הורחק ואוהד נעצר בהפסד בוסטון, יאניס ומילווקי הכניעו את גולדן סטייט

(גודל טקסט)

תשעה משחקים התקיימו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA וסיפקו סיפורים מכל הצבעים: ג'יימס הארדן וטריי יאנג נפגשו לקרב אקדוחנים שהסתיים בניצחון של המזוקן, בבוסטון נעצר אוהד שזרק כוס שתייה לפרקט לאחר הרחקה של קמבה ווקר, ניקולה יוקיץ' הביא לדנבר ניצחון דרמטי במו ידיו ויאניס אנטטוקומפו עזר למילווקי להתאושש מהפסד לסן אנטוניו עם ניצחון על גולדן סטייט.

בוסטון סלטיקס – סן אנטוניו ספרס 129:114
גרג פופוביץ' ושחקניו עוברים עונת בנייה מחדש, אבל הלילה הזכירו לכל מי שעדיין חשב שהם עסוקים ב"טנקינג" סמוי שמדובר בקבוצה שלא פספסה את הפלייאוף כבר 22 שנים ואחרי שגברו על מילווקי ב-22 הפרש, הספרס חיברו ניצחון שני רצוף – הפעם ב-TD גארדן. הטקסנים קלעו 22 מתוך 25 הנקודות הראשונות במשחק ולמעשה פתחו פער שלסלטיקס היה קשה מאוד לסגור.

דמאר דרוזן הוביל את המנצחת עם 30 נקודות, לוני ווקר הוסיף 19, דריק ווייט וברין פורבס קלעו 15 כל אחד. גורדון הייוורד סיים עם 18 בשורות המארחת, ג'יילן בראון תרם 16. במהלך הרבע השלישי, קמבה ווקר, שבעבר זכה פעמיים בפרס הספורטיביות של הליגה, הורחק לראשונה בקריירה עם עבירה טכנית כפולה עקב ויכוח עם השופט לאחר שלא נשרקה עבירה לזכותו. מיד לאחר האירוע, אוהד בוסטון זרק משקה לעבר ספסל סן אנטוניו ונעצר בעקבות כך..

דאלאס מאבריקס – דנבר נאגטס 107:106
דו-קרב בין שניים מהכוכבים האירופאים הכי מלהיבים בליגה, ניקולה יוקיץ' ולוקה דונצ'יץ', הוכרע על ידי הסנטר הסרבי של האורחים, שקלע 26 מתוך 33 הנקודות שלו במחצית השנייה, כולל סל הניצחון 7.9 שניות לסיום המשחק הצמוד שבו אף קבוצה לא פתחה פער גדול מ-10 נקודות. ג'רמי גראנט פתח בחמישיית הנאגטס במקום פול מילסאפ הפצוע וסיים עם 15 נקודות. בצד המפסיד, לוקה דונצ'יץ' שהיה קרוב לטריפל-דאבל שלישי רצוף, סיים עם 27 נקודות, 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. דווייט פאוול הוסיף 16 ו-8 ריבאונדים.

אטלנטה הוקס – יוסטון רוקטס 122:115
שניים מהגאנרים האימתניים בליגה התמודדו הלילה ראש בראש ומלך הסלים של הליגה יצא עם ידו על העליונה. ג'יימס הארדן סיים עם טריפל-דאבל שכלל לפחות 40 נקודות בפעם ה-15 בקריירה, כשקלע 41, מסר 10 אסיסטים והוריד 10 ריבאונדים בדרך לניצחון חוץ. אצל הנשרים, טריי יאנג ירה 42, אסף 13 כדורים חוזרים וחילק 10 אסיסטים משלו. לראשונה בהיסטוריה, שני שחקנים השיגו טריפל-דאבל של 40+ נקודות באותו משחק. בהיעדרו של ראסל ווסטברוק, קלינט קאפלה שימש כינור שני להארדן עם 22 בנקודות ובריבאונדים, יוסטון ניצחון שלישי רצוף ושמרה על המקום השלישי במערב.

גולדן סטייט ווריירס – מילווקי באקס 107:98
מוליכת המזרח נעצרה שלשום על ידי הספרס לאחר חמישה ניצחונות רצופים, אז הלילה היא חזרה למסלול נגד החבורה הפצועה מסן פרנסיסקו, בהובלתו של ה-MVP יאניס אנטטוקומפו. מילווקי לא הצליחה לפתוח פער גדול מ-13 נקודות לאורך ההתמודדות, אבל הווריירס התקרבו רק עד למינוס 5 ברבע האחרון והבאקס ידעו לשמור על טווח ביטחון כדי לצאת עם ה-W. ה"גריק פריק" סיים עוד יום במשרד עם 30 נקודות ו-12 ריבאונדים, כריס מידלטון סייע לו עם 21. בצד המפסיד, אלק ברקס קלע 19.

יאניס אנטטוקומפו. עוד יום במשרד (Harry How/Getty Images)
יאניס אנטטוקומפו. עוד יום במשרד (Harry How/Getty Images)

אינדיאנה פייסרס – מיאמי היט 122:108
החבורה מפלורידה ניצלה את ההפסד של בוסטון בשביל לעלות למקום השני במזרח עם ניצחון חוץ על הפייסרס, בערב שבו ג'ימי באטלר היה עסוק יותר בקטטה עם טי.ג'יי וורן מאשר בכדורסל. הרוקי טיילר הירו הוביל את ההיט עם 19, באם אדבאיו היה קרוב לדאבל-דאבל עם 18 ו-9 ריבאונדים. באינדיאנה בלט דומאנטס סאבוניס, שרשם 27 ו-14 כדורים חוזרים, אבל לא מנע הפסד של קבוצתו.

שארלוט הורנטס – טורונטו ראפטורס 112:110 (לאחר הארכה)
האלופה התאוששה מההפסד הדחוק לפורטלנד עם ניצחון דרמטי לקנדים שחסרו לא פחות מחמישה שחקנים, ביניהם מארק גאסול, פסקל סיאקם ופרד ואן פליט, אבל קיבלו תרומה מצוינת מהרוקי טרנס דייויס, שפתח לראשונה בחמישייה והחזיר עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים, בדיוק כמו סרג' איבקה שהבטיח את הניצחון עם שתי קליעות עונשין כשעל השעון נותרו 5.1 שניות לסיום המשחק. בתום הזמן החוקי, טרי רוז'ייר קבע שוויון 100:100 עם נקודה מהקו. הרכז קלע 27 לזכות הקבוצה המפסידה ומיילס ברידג'ס הוסיף 26, אבל זה לא הספיק להורנטס שספגו הפסד שני רצוף.

עוד הלילה
וושינגטון וויזארדס – אורלנדו מג'יק 89:123
שיקגו בולס – ניו אורלינס פליקנס 123:108
ניו יורק ניקס – יוטה ג'אז 128:104 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי