שחקן ה-NBA שהפך להומלס הוכה מול המצלמות. צפו בתיעוד המזעזע

דלונטה ווסט
דלונטה ווסט | Ronald Martinez/Getty Images

דלונטה ווסט, ששימש בעבר כינור שני ללברון ג'יימס והשתתף בשבוע האולסטאר, צולם זרוק ברחובות וושינגטון לאחר שספג מכות קשות באמצע כביש. בקהילת הכדורסל כבר התגייסו לעזרה

(גודל טקסט)

 דלונטה ווסט (36) היה בעבר כוכב מכללות ורכז לגיטימי בליגת הכדורסל הטובה בעולם. השחקן שנבחר בדראפט 2004 ע"י בוסטון, שיחק במשך שמונה עונות בליגה הטובה בעולם, וידוע בעיקר ככינור השני של לברון ג'יימס בתקופתם בקליבלנד ביחד בין השנים 2008 ל-2010, אך הקריירה שלו הדרדרה במהירות בסוף העשור הקודם, כשווסט נעצר והואשם בהחזקת נשק ברכבו. 

ווסט יצא מהתקרית ללא עונש מאסר, לאחר שעבר אבחון פסיכולוגי בו התגלה כי הרכז סובל מהפרעה דו-קוטבית חמורה. מאז הקריירה של ווסט החלה להדרדר במהירות עד שפרש באופן רשמי ב-2015. 

ב-2016, תמונה של ווסט מקבץ נדבות הפכה לויראלית והדליקה נורה אדומה סביב מצבו הנפשי של השחקן הסהרורי, שבינתיים הפך להומלס, ולמרות זאת, אף אחד לא האמין שמצבו יחמיר עד כדי כך.

בסופ"ש האחרון, שני סרטונים מדאיגים של שחקן העבר הפכו לויראליים ברשתות החברתיות בארה"ב. בראשון, ווסט נראה מוכה עד זוב דם ע"י אדם שאינו מזוהה באמצע כביש ראשי, ובסרטון השני, ככל הנראה לאחר שהוכה, ווסט יושב עם ידיים כפותות מאחורי גבו באמצע רחוב, טוען שהאיש שהכה אותו איים עליו עם אקדח ובעיקר ממלמל שטויות, כשהוא נראה באופן חד משמעי במצב נפשי מדאיג ומסוכן. 

מאז התקרית, חברו לקבוצה הבלתי מנוצחת במכללת סיינט ג'וספ, עוד שחקן NBA מפורסם לשעבר, ג'מיר נלסון, העלה פוסט בו דיבר על מצבו של חברו בו כתב: "רואה את הסרטונים של ווסט ברשתות החברתיות ומרגיש בחילה. לכל אלה שפנו אליי: כל מה שאפשר לעשות זה להתפלל עבור דלונטה ומשפחתו. אני לא יודע מה עובר על דלונטה אבל אני בצד שלו ואני אעזור לו לצאת מזה מתי שהוא ירצה. ניסיתי לעזור לו ולהיות חבר בשבילו בחודשים האחרונים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי