החלון נסגר: דיאנג'לו ראסל עבר למינסוטה, אנדרו וויגינס לגולדן סטייט

דיאנג'לו ראסל
דיאנג'לו ראסל | Streeter Lecka/Getty Images

טרייד דד-ליין ב-NBA: הרכז של הווריורס נשלח לטימברוולבס, שבתמורה העבירו הקנדי לסן פרנסיסקו, ביחד עם בחירת סיבוב ראשון מוגנת בדראפט 2021 ובסיבוב שני. איגואדלה במיאמי, מוריס ותומאס בקליפרס

(גודל טקסט)

מועד הטריידים ב-NBA נסגר הלילה (בין חמישי לשישי), כאשר נסגרה עסקה גדולה מאוד – גולדן סטייט נפרדה מדיאנג'לו ראסל ושלחה אותו למינסוטה. בתמורה לרכז, הווריורס קיבלו את אנדרו וויגינס, כשבנוסף הוולבס העבירו להם גם בחירת סיבוב ראשון מוגנת בדראפט 2021 ואחת נוספת מהסיבוב השני. הקבוצה מסן פרנסיסקו נפרדה גם מג'ייקוב אוואנס ועומארי ספלמן, שעשו את הדרך ביחד עם ראסל לטימברוולבס.

עסקה נוספת שנרקמה הייתה בין מיאמי לממפיס – אנדרה איגואדלה, ה-MVP של סדרת הגמר ב-2015 נשלח להיט, ביחד עם סולומון היל וג'יי קראודר. מנגד, הגריזליס
קיבלו את ג'סטיס ווינסלו, דיון ווייטרס וג'יימס ג'ונסון.

לוס אנג'לס קליפרס נמצאת מבין הקבוצות שמועמדות לזכייה העונה, והיא גם הייתה פעילה גדולה בחלון. הקבוצה של דוק ריברס צירפה לשורותיה את מרקוס מוריס מניו יורק, כאשר הניקס קיבלו בתמורה את מו הארקלס. מוריס הוא לא היחידי שעשה את הדרך לעיר המלאכים – בעסקה שכללה בתוכה שלוש קבוצות, אייזאה תומאס עזב את הוויזארדס והצטרף גם הוא לקליפרס. ג'רום רובינסון עשה את הדרך ההפוכה והצטרף לוושינגטון.

טרייד מסקרן מאוד נרשם אצל קליבלנד, שצירפה לשורותיה את הסנטר האדיר אנדרה דראמונד מדטרויט. הקאבס נפרדו מברנדון נייט, ג'ון הנסון ובחירת סיבוב שני בדראפט. קייל קוזמה, עליו היו שמועות רבות כי יעזוב את הלייקרס, נשאר לבסוף אצל הזהובים-סגולים, אשר כמו מילווקי, כלל לא ביצעו שינויים. גם דרק רוז ודנילו גלינארי נותרו בקבוצותיהם.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי