"30 מטר משמיים נקיים": ממצאים מהתרסקות המסוק של בראיינט

קובי בראיינט
קובי בראיינט | Harry How/Getty Images

המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה פרסמה כי להערכתה לא היו כשלים טכניים, אלא טעות של הטייס שסטה והתנגש בהר כתוצאה ממזג האוויר הקשה. ונסה בראיינט הודיעה כי טקס זיכרון ייערך ב-24.2 בסטייפלס סנטר

(גודל טקסט)

כשבועיים לאחר התרסקות המסוק בטרגדיה הנוראית שהובילה למותם של קובי בראיינט, ביתו ג'יאנה ושבעה אנשים נוספים, בארצות הברית פרסמו הלילה (בין שישי לשבת) ממצאים חדשים מחקירת האסון.

על פי החקירה הממשלתית שנערכת על ידי המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה, לא היה כשל טכני שגרם לתאונה ולמותם של בראיינט, בתו ושבעת חבריהם, אלא תנאי מזג האוויר הם שהובילו לאסון. "אפשר להבין שהטייס איבד שליטה", טען אחד הממונים על החקירה. על פי הדיווח, היו חסרים לטייס כ-30 מטר כדי לעלות מעל העננים ולהמשיך בטיסה כמתוכנן, אבל הוא פנה שמאלה, היישר לתוך ההר בו התנגש במהירות. בנוסף, הלילה גם פורסמה ממצלמת אבטחה תמונה שהיא ככל הנראה התיעוד האחרון של המסוק באוויר, לפני היעלמותו וההתנגשות בהר, ב-26.1 בשעה 09:45 בבוקר שעון מקומי.

במקביל, אלמנתו של קובי, ונסה, פרסמה הלילה כי טקס זיכרון לקובי ולבתם ג'יאנה ייערך ב-24 בפברואר באולם הסטייפלס סנטר של לוס אנג'לס לייקרס, מקום שהיה לו לבית במשך שנים. התאריך כמובן נבחר בשל מספר החולצות של קובי (24) וג'יג'י (2) והמיקום במטרה לאפשר לרבים להיות נוכחים בטקס שייערך כנראה בשעות הבוקר, לפני משחקה של הלייקרס נגד ממפיס באותו יום. בתחילה דובר על כך שטקס היזכרון ייערך באצטדיון הפוטבול בעיר, "הקולוסיאום" המכיל כ-80 אלף איש.

גם קבוצות הליגה בזו אחר זו מנסות לחלוק כבוד אחרון לאגדת הכדורסל ולבתו והלילה (בין שבת ראשון) תהיה זו גולדן סטייט וורייורס שתחלק לכל יושבי האולם חולצות שעליהן יודפסו המספרים 24, 8 ו-2 המזוהות עם קובי ובתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי