וויגינס בלט בהופעת הבכורה בווריורס, לברון: "קובי נכנס לגוף שלי"

אנדרו וויגינס, ג'אבל מגי
אנדרו וויגינס, ג'אבל מגי | Jed Jacobsohn/NBAE via Getty Images

הקלע החדש של גולדן סטייט רשם 24 נק' במשחקו הראשון בקליפורניה: "יש כאן אופי של ווינרים, חיכיתי לזה כל הקריירה". קר: "הוא יהיה כלי נשק גדול". קרי חשף מתי יחזור לפרקט. ג'יימס: "ברייאנט עלה איתי לדאנק"

(גודל טקסט)

גולדן סטייט עברה מתיחת פנים גדולה ביום חמישי האחרון, כאשר ויתרה על דיאנג'לו ראסל למינסוטה וקיבלה לשורותיה את אנדרו וויגינס, כל זאת שעות ספורות לפני סגירת מועד ההעברות ב-NBA. הלילה (בין שבת לראשון) ערך וויגינס הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה בהפסד 125:120 ללוס אנג'לס לייקרס.

וויגינס היה מהשחקים הבולטים בסן פרנסיסקו, ולמרות שזו הייתה הפעם הראשונה שלו במדי הווריורס, הוא קלע 24 נקודות. "זה נפלא שיש לך שחקן שיכול לתת מאבק אמיתי ללברון ג'יימס מבחינה פיזית. בימים אלו, זו העבודה הכי קשה לגארד ב-NBA" סיפר סטיב קר לאחר המשחק.

"לא אמרתי לו דבר בעניין הזריקות. בסך הכל אמרתי לו שירוץ בשי הצדדים של המגרש. זה עדיין השבוע הראשון שלו בקבוצה והוא עוד לא הספיק ללמוד את התרגילים. עברתי איתו על כמה פעולות בסיסיות והבהרתי לו 'לא משנה מה קורה, תרוץ בשני הצדדים של המגרש'. יש לנו כמה שחקנים שאמורים לחזור בקרוב. קרי וגרין יודעים לשחק כדורסל היטב וכשהם יהיו חזרה על הפרקט, וויגינס יהיה כלי נשק גדול" סיכם המאמן.


וויגינס. "כשקרי וגרין יחזרו, הוא יהיה כלי נשק גדול" (Noah Graham/NBAE via Getty Images)

וויגינס עצמו התרגש מאוד כשקראו בשמו בפתיחת המשחק, ובסיום סיפר: "הפסדתי הרבה מאוד משחקים במינסוטה. אז לבוא לכאן ולהיות חלק מתרבות של מנצחים, זה שונה. אף פעם לא כיף להפסיד. אחרי שהגעתי לכן וראיתי את הגישה של כל האנשים והצורה בה הם מסתכלים על הדברים, הם ווינרים אמיתיים. זה משהו שרציתי כל הקריירה שלי".

בזווית הישראלית ניתן היה לראות גם את ג'רמי פארגו מקבל דקות בכורה במדי הקבוצה הראשונה של הווריורס, זאת לאחר שחתם על חוזה לעשרה ימים בשבוע שעבר. אקס מכבי תל אביב שיחק כמעט רבע שעה, וקלע שש נקודות והוסיף ארבעה אסיסטים.

מלבד ההופעה הטובה של וויגינס, אוהדי גולדן סטייט קיבלו חדשות טובות גם מכיוונו של הכוכב הגדול סטף קרי. כזכור, הקלע נפצע בתחילת חודש נובמבר ומאז נותח פעמיים בידו השמאלית. "מיום ליום אני מרגיש יותר טוב אחרי שני הניתוחים שעברתי בידי" אמר אמש קרי.


קרי. עתיד לחזור בתחילת החודש הבא (Ezra Shaw/Getty Images)

"מההתחלה, התכנית הייתה לחזור בתחילת חודש מרץ, וכרגע הכל הולך לפי התכנון. מקווה שאוכל לעזור לקבוצה כבר בשבוע הראשון של החודש הבא". בנוסף, איבד קרי שיא אישי – מספר '30' היה השחקן שהגיע הכי מהר ל-800 שלשות (305 משחקים). באדי הילד מסקרמנטו קלע הלילה בפעם ה-800 מחוץ לקשת והפך לשחקן שעשה זו הכי מהר (296 משחקים).

מן העבר השני של הפרקט, הלייקרס רשמו ניצחון מספר 39 העונה ומובילים בבטחה את טבלת המערב. אנתוני דיוויס וג'יימס כיכבו עם דאבל-דאבל כל אחד, אך בארצות הברית עדיין התלהבו מהדאנק שקלע ג'יימס במשחק הקודם נגד יוסטון, שהזכיר דאנק מפורסם של קובי בראיינט מ-2001 נגד סקרמנטו.

בסיום המשחק הערב התייחס לברון ג'יימס לאותו מהלך מדובר: "ראיתם פעם את הסרט 'האיש השישי'? מה שהיה נגד יוסטון היה בדיוק כמו בסרט. קובי נכנס לגוף שלי במהלך המשחק ועלה לדאנק הזה ביחד איתי".


ג'יימס. "קובי נכנס לגוף שלי ועלב ביחד איתי לדאנק" (Jason Miller/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי