דוויין ווייד גילה: "הבן שלי יעבור שינוי מין לבחורה ואנחנו גאים בו"

דוויין ווייד
דוויין ווייד | Noam Galai/Getty Images for The Buoniconti Fund To

כוכב העבר של ההיט ריגש את ארה"ב כשסיפר בתוכנית אירוח "אנחנו הורים גאים לבן בקהילה הלהט"בית. אנחנו רוצים לתת לו את ההזדמנות הטובה ביותר לחיות כפי שהוא מרגיש, את המידע והתמכים הרחבים ביותר"

(גודל טקסט)

דוויין ווייד (38), שחקן העבר הגדול ב-NBA שהבריק במדי מיאמי היט בעיקר, חשף הלילה וידוי מרגש: בנו זאיון בן ה-12 החליט לשנות את מינו ולהפוך לבחורה, והמשפחה עומדת מאחוריו. וויד התארח בתוכנית של אלן דג'נרס "The Ellen Show" ודיבר על העניין בטבעיות ופתיחות.

 
 
כך פתח ווייד: אני ואשתי גבריאל יוניון הורים גאים לילד בקהילה ה-להט"בית. זאיון נולד כבן, ועכשיו נקבל אותה כזאיה, ילדה" והוסיף: "אנחנו רוצים לתת לילד שלנו את ההזדמנות הטובה ביותר להיות כפי שהוא מרגיש. תפקדינו הוא להקשיב ולתת לילדים שלנו את המידע הטוב ביותר, בכל שאלה שעולה להם בראש, לעזור לכם ולכוון אותם וכמובן את התמיכה הרחבה ביותר. וזה ממש לא משתנה עם מה שנודע לנו כעת".
 
 
הוא שיתף את השתלשלות האירועים: "הילד שלנו בן ה-12 חזר הביתה ואמר לנו 'היינו, אני רוצה לדבר איתכם'. הוא ביקש לחיות עם האמת שלו ואמר שהוא מוכן לזה, ביקש שנפנה אליו כנקבה בשם זאיה. ועכשיו התפקיד שלנו הוא לקבל את המידע". ווייד, אב לארבעה, הודה גם שהוא לא מבין מספיק בנושא אך הבטיח ללמוד על הקהילה ולהיות עם ראש אפילו פתוח יותר בעתיד.
 
 


יש לציין כי וויד היה תומך מובהק של קהילה הלהט"בים כבר זמן רב. הוא ומשפחתו יצאו לצעדת הגאווה של מיאמי ביץ' באביב שעבר והוא הגן על זאיה בזמן שתקפו אותה משום שלבשה ציפורנים מזויפות. 

 

בארה"ב מתרגשים ממה שקרה. ווייד זכה לתמיכה מאלן דג'נרס, לסבית שנשואה לשחקניה פורטיה דה רוסי כבר 12 שנה. דג'נרס אמרה: "הוא מתנהג כמו שכל הורה צריך להיות. עלינו לתמוך בזהות המגדרית. יש כל כך הרבה הורים שפשוט אומרים 'הו, לא, אתם לא הולכים בדרך שדמיינו' ואז מתחרפנים. אני כל כך אוהב אותם ותומכת בהם, זאיה היא ילדה מיוחדת"

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי