נבחרת ארה"ב דרסה את שאר העולם במשחק הכוכבים העולים

משחק הכישרונות, NBA 2020
משחק הכישרונות, NBA 2020 | Jonathan Daniel/Getty Images

סוף-שבוע האולסטאר יצא לדרך: האמריקאים, בהובלת טריי יאנג, ג'ה מורנט וזאיון וויליאמסון גברו בקלילות, 131:151 על דונצ'יץ' וחבריו. וגם: מה היה במשחק המפורסמים?

(גודל טקסט)

 אירועי סוף שבוע האולסטאר של ה-NBA לשנת 2020, הנערכים בשיקגו אילינוי נפתחו הלילה (בין שישי לשבת) עם שני משחקים: משחק הסלבריטיס, ומשחק הכוכבים העולים, המכיל רוקיז ושחקנים שנמצאים בעונתם השנייה בליגה, ומפגיש ביןנ בחרת ארה"ב לנבחרת שאר העולם, הקפטנים של הנבחרות היו טריי יאנג ולוקה דונצ'יץ'.

עוד קודם לכן, במשחק המפורסמים, קבוצתו של מייקל וילבון, פרשן הכדורסל המפורסם מ-ESPN גברה על קבוצתו של חברו למקצוע, סטיבן איי סמית'. הראפר קומון נבחר למצטיין במשחק עם 10 נק', 5 ריב', 4 חט' ו-3 אס'.

לאחר מכן, במשחק שנערך לראווה בלבד והציג בעיקר הטבעות וירטואוזיות ולא הביאו עימו שום ערך תחרותי אמיתי, נבחרת הכוכבים העולים של ארה"ב הביסה את שאר העולם, בזכות רבע שלישי נפלא אותו ניצחו 24:44. מיילס ברידג'ס, הכישרון הצעיר של שארלוט הוביל את הרבע עם 13 נקודות, וקיבל מאייזיאה תומאס, יליד שיקגו והרכז האגדי של דטרויט פיסטונס את תואר השחקן הצטיין בסיום המשחק על הופעה של 20 נק', 5 ריב' 5 אס' ו-3 חטיפות.

קומון. ה-MVP של משחק הסלברטיז (Stacy Revere/Getty Images)

פרט לברידג'ס, שבעה שחקנים נוספים קלעו בדאבל פיגרס בנבחרת ארה"ב ביניהם טריי יאנג שסיים עם 18 נק' ו-7 אס', קנדריק נאן, הרוקי הנפלא של מיאמי הוסיף 16, זאיון וויליאמסון, התופעה מניו אורלינס קלע 14 והמועמד המוביל לתואר רוקי העונה, ג'ה מורנט הוסיף 10 נקודות, 5 ריב' ו-6 אס'.

מנגד, הרוקי של הניקס, אר ג'יי בארט היה השחקן היחידי שנצץ בנבחרת שאר העולם עם 27 נק', 6 ריב' ו-5 אס' אך לא הועיל. לוקה דונצ'יץ', שעתיד לככב במשחק האולסטאר בין יום ראשוון לשני נהנה בעיקר מתשומת הלב ושיחק בהילוך שני, למרות שסיים עם 16 נק' ו-5 אס'. ברנדון קלארק המפתיע מממפיס, סיים את המשחק עם 22 נק' ו-8 ריב'.

סיים עם 16 נקודות. זאיון וויליאמסון (Jonathan Daniel/Getty Images)

הדקה האחרונה של המשחק הייתה משעשעת במיוחד, כשכל היושבים באולם רצו לראות את וויליאמסון מציג את ההטבעות המפורסמות שלו. הפורוורד המרתק של הפליקנס ניסה ארבע פעמים, אך פגע בטבעת ונכשל בכל פעם עד שלבסוף החליט לוותר וגרם להמון חיוכים על הספסל.

מחר קבוצות האולסטאר יערכו אימון מסכם, ביום ראשון יצאו לדרך תחרויות השלשות, ההטבעות והכישרונות, וביום שני ייערך המשחק הנוצץ של קבוצת לברון נגד קבוצת יאניס, במחווה לזכרו של קובי בראיינט.

שומר כוחות להצגה המרכזית. לוקה דונצ'יץ' עם פאו גאסול (Jonathan Daniel/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי