אחרי שזכה ב-MVP על שמו: קוואי חשף סיפור משעשע על בראיינט

קוואי לאונרד , קובי בראיינט
קוואי לאונרד , קובי בראיינט | Ronald Cortes/Getty Images

הזוכה הראשון בפרס השחקן המצטיין ע"ש בראיינט התרגש מההישג אחרי המשחק: "זה משמעותי מאוד עבורי. הוא נתן לי הרבה עצות". וגם: כמה פעמים התאמן עם פול ג'ורג' בקליפרס?

(גודל טקסט)

קוואי לאונרד נבחר הלילה (בין ראשון לשני) לשחקן המצטיין של משחק האולסטאר, והראשון שזוכה בפרס ע"ש קובי בראיינט. 'הכפפה' קלע 30 נקודות, השווה את השיא השלשות למחצית במשחק הנוצץ (7 במחצית הראשונה, 8 במשחק), והוביל את קבוצתו של לברון לניצחון על קבוצת יאניס. ה-MVP המכהן של גמר ה-NBA, שלא נוטה בדרך כלל לחשוף את רגשותיו בפומבי, לא הצליח להסתיר את משמעות התואר הזה עבורו.

על הזכייה בשחקן המצטיין ע"ש קובי בראיינט: "זה משמעותי מאוד עבורי. ככל שהקריירה שלי התקדמה יצא לי לדבר איתו הרבה. הוא נתן לי הרבה עצות. הוא תמיד היה אומר לי להישאר בפוקוס, ליהנות מהאתגר ולא לתת לשום דבר להוריד אותי. להתחרות חזק. במשחק האולסטאר הראשון שלי התאמנו, והוא היה מאוד תחרותי. והוא שאל אותי: "מה שיא הזריקות שלך למשחק?" אז עניתי לו: 19, אני חושב. ואז הוא אמר לי: "נחש מה השיא שלי? 47 זריקות".  

תדמית הרובוט שלו: "אני רק מנסה לשמור על ריכוז. לדעתי שאנשים רציניים הם משחקים את הכדורסל הכי טוב שלהם. ברבע הרביעי אף אחד לא מחייך, כולם רוצים להשיג סל. אבל אני שמח מאוד שזכיתי בפרס הזה, אני אוהב את זה, להיות הראשון שזוכה ב-MVP של קובי. זה אומר המון"

איך הוא ישחזר את ההצלחה מטורונטו: "אני חושב שאנחנו צריכים לשמור על עקביות. אנחנו חייבים להישאר בריאים, הקבוצות הכי בריאות זוכות באליפויות. מי שנשאר לעמוד בסוף היום בדרך כלל זוכה, נקווה שנוכל להישאר בריאים ואני מקווה שהעקביות תישאר".

החוקים החדשים של משחק האולסטאר: "זה היה נהדר, הפורמט החדש גרם לנו להתחרות".

רצית לזכות ב-MVP? "לא באמת. יצאתי והתחממתי, קלעתי שתי שלשות, ואז אמרתי לעצמי להמשיך לזרוק עד שאני אחטיא. אחרי שראיתי שאני חם, ידעתי שאני הולך לקחת את זה".

משחק ההגנה: "היו כאן המון שחקנים מוכשרים בהתקפה, אבל גם בהגנה. צריך להיות חכמים כדי לנצח במשחק הזה".

מכת הפציעות של הקליפרס: "זה קשה עם כל הפציעות, אני ופול ג'ורג' התאמנו רק 10 פעמים ביחד, אבל נשארו לנו עוד 25 משחקים עד לסוף העונה, יש לנו מספיק זמן כדי לפענח את זה, לראות למה הם מסוגלים. נקווה שנישאר בריאים ונוכל לנצח בהכל"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי