51 נקודות ללוורט בניצחון ברוקלין, הלייקרס גברו על פילדלפיה

קאריס לוורט
קאריס לוורט | Elsa/Getty Images

גארד הנטס התפוצץ ברבע האחרון ובהארכה והוביל את קבוצתו ל-120:129 בבוסטון. רבע שני אדיר של אנתוני דייויס העניק למוליכת המערב W על הסיקסרס, טים דאנקן רשם ניצחון בכורה כמאמן הספרס, לאחר שהחליף את פופ

(גודל טקסט)

מחזור נפלא שכלל שמונה משחקים נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA, כשבמרכז עמדה ההצגה של כריס לוורט אשר הוביל את ברוקלין לניצחון על בוסטון בהארכה. בנוסף, הלייקרס גברו על פילי הפצועה, טים דאנקן השיג ניצחון בכורה כ"מאמן" סן אנטוניו כשהחליף את גרג פופוביץ' וגבר על שארלוט והקליפרס רשמו ניצחון חמישי ברציפות, באוקלהומה סיטי.

בוסטון סלטיקס – ברוקלין נטס 129:120 (בתום הארכה)
"יצירת מופת" – כך הגדיר קווין דוראנט את ההצגה של חברו בברוקלין נטס, קאריס לוורט, שהוביל את השחורים-לבנים לקאמבק ממינוס 21 לניצחון חשוב ב-TD גארדן עם לא פחות מ-51 נקודות, כולל 37 (!) ברבע האחרון. אחרי שהנטס מחקו את הפער, לוורט הכריע את המפגש בחמש הדקות הנוספות בהן קלע את כל 11 הנקודות של קבוצתו, בדרך לקטיעת רצף של חמישה הפסדים. בצד של הסלטיקס, שרשמו הפסד שני רצוף, בלט ג'יילן בראון עם 22 נקודות.

לוס אנג'לס לייקרס – פילדלפיה 76' 107:120
האורחת, שחסרה את ג'ואל אמביד, בן סימונס וג'וש ריצ'ארדסון הפצועים, נתנה פייט לא רע לסגולים-זהובים אך נכנעה לרבע שני נפלא של אנתוני דייויס, שקלע 18 מתוך 37 הנקודות שלו באותן דקות והוביל את הלייקרס לניצחון תשיעי ב-10 המשחקים האחרונים. הפורוורד האדיר הוריד 13 כדורים חוזרים וירה ארבע שלשות, כאשר לברון ג'יימס תרם 22 נקודות, 14 אסיסטים ושבעה ריבאונדים למנצחת. הסיקסרס רשמו הפסד שני רצוף ב"סטייפלס סנטר" אחרי שנכנעו לקליפרס ביום ראשון, גלן רובינסון השלישי בלט בשורותיהם עם 25 נקודות וטוביאס האריס הוסיף 18.

דייויס חוגג. רבע שני אדיר (Katelyn Mulcahy/Getty Images)
דייויס חוגג. רבע שני אדיר (Katelyn Mulcahy/Getty Images)

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – לוס אנג'לס קליפרס 109:94
דוק ריברס ושחקניו המשיכו במומנטום החיובי לאחר שברחו למארחת כבר ברבע הראשון ומשם לא הביטו לאחור. קוואי לאונרד הוביל את הקבוצה מעיר המלאכים, שמדורגת במקום השני במערב, עם 25 נקודות. מונטרז הארל ופול ג'ורג' עזרו לו עם 16 כל אחד. אצל הת'אנדר, שנוצחו בפעם השנייה ברציפות, 24 נקודות של דניס שרודר לא הספיקו כדי למנוע הפסד.

שארלוט הורנטס – סן אנטוניו ספרס 104:103
אחרי שניצח יותר מ-1000 משחקים כשחקן הספרס, טים דאנקן השיג את ה-W הראשון שלו כמאמן הקבוצה מטקסס לאחר שהחליף על הקווים את גרג פופוביץ', אשר נעדר מסיבות אישיות. דז'ונטה מארי, עם 21 נקודות, הוביל את קלעי סן אנטוניו שעדיין לא אמרה נואש במאבק על הכרטיס לפלייאוף המערב. 20 נקודות של טרי רוז'ייר ו-19 נוספות של פי.ג'יי וושינגטון לא עזרו להורנטס.

ניו אורלינס פליקנס – מינסוטה טימברוולבס 139:134
הפליקנס היו חייבים ניצחון אך ראו עצמם יורדים בטבלה, מתחת לסן אנטוניו וסקרמנטו שניצחו שתיהן הלילה. האורחים פיגרו לאורך רוב המשחק, אך ריצת 5:20 ברבע המכריע עזרה להם להימנע מהפסד שלישי רצוף כשמי שהוביל את הקלעים היה מאליק ביזלי, שתרם 28 נקודות. דיאנג'לו ראסל סייע עם 23 משלו. בצד המפסיד, זאיון וויליאמסון רשם משחק 11 ברציפות עם יותר מ-20 נקודות והפעם סיים עם 25, אך למרות שגם ברנדון אינגרם קלע 24 נוספות, שאיפות הפלייאוף של ניו אורלינס ספגו מכה כואבת.

תוצאות נוספות
דנבר נאגטס – גולדן סטייט ווריירס 116:100
פיניקס סאנס – טורונטו ראפטורס 123:114
סקרמנטו קינגס – וושינגטון וויזארדס 126:133 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי