בדרך לקאמבק? דיווח: נוביצקי מחזיק בהצעה מדאלאס מאבריקס

דירק נוביצקי
דירק נוביצקי | AFP

ב"אתלטיק" פורסם שהטקסנים הציעו לגרמני, השחקן הגדול ביותר בתולדות המועדון, לחזור לעבוד במערכת ב"תפקיד ייחודי" שתוכנן עבורו. הפורוורד לשעבר טרם קיבל החלטה

(גודל טקסט)

פחות משנה חלפה מאז שדירק נוביצקי תלה את הנעליים אחרי 21 עונות במדי דאלאס מאבריקס ולפי הדיווח שעלה הערב (שישי) בארצות הברית, לגרמני ישנה אפשרות לחזור לעבוד במועדון הטקסני אם יחפוץ בכך. שאמס צ'ראניה, כתב "אתלטיק", פרסם שנוביצקי מחזיק בהצעת עבודה שהגישה לו דאלאס וטרם החליט האם לקחת אותה.

כאשר הפאוור-פורוורד לשעבר הודיע רשמית על פרישתו בחודש אפריל האחרון, אותו צ'ראניה דיווח כי דאלאס רקמה תכניות על "תפקיד ייחודי" שיהיה מוכן עבור נוביצקי, כשזה יחליט שהוא מוכן לקבל אותו. במהלך הטקס שנערך לכבוד ה"ג'רמנייטור" לפני פתיחת משחק הפרישה שלו, הבעלים מארק קיובן אמר לו שתהיה לו עבודה לכל חיים.

אי אפשר לספר את תולדות דאלאס מאבריקס מבלי להזכיר את דירק נוביצקי. הגרמני הוא השחקן היחיד בהיסטוריית ה-NBA שבילה 21 שנים באותה קבוצה, המאבריק היחיד אי פעם שזכה בתואר ה-MVP, הוביל את הקבוצה לאליפות היחידה בתולדותיה ב-2011 ומוביל את טבלת כל הזמנים של דאלאס במשחקים, נקודות וכדורים חוזרים.

נוביצקי. השחקן הגדול ביותר בתולדות דאלאס (AFP)נוביצקי. השחקן הגדול ביותר בתולדות דאלאס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי