דיווח: ליגת ה-BIG3 מתכננת טורניר מיוחד ל"פגרת הקורונה"

ג'ו ג'ונסון
ג'ו ג'ונסון | Sean Gardner/BIG3 via Getty Images

לפי "יאהו", בארצות הברית רוצים לעזור לאוהדים לעבור את המשבר עם קצת כדורסל. רק שחקנים שהוסר מהם החשש לנשיאת הנגיף ישתתפו ולפני המשחקים, הם ישהו יחד בבידוד בלוס אנג'לס

(גודל טקסט)

אחרי שליגת ה-NBA הושבתה לחודש הקרוב, בארצות הברית כבר עובדים על פתרון שישביע את תאבון האוהדים לקצת כדורסל בעיצומו של משבר הקורונה. על פי דיווח שעלה הערב (חמישי) ב"יאהו", ליגת ה-BIG3 מתכננת טורניר בהשתתפות שחקני עבר בליגה הטובה בעולם, כמו ג'ו ג'ונסון, זאק רנדולף וגרג אודן.

אם התכנית אכן תצא לפועל, השמות הנ"ל יהיו חלק מרשימה שתכלול בין 16 ל-22 שחקנים, אשר ידוע בוודאות כי אינם סובלים מהנגיף. מייסדי הליגה, הראפר אייס קיוב ומפיק הקולנוע ג'ף קוואטינץ, החלו בשיחות עם מספר רשתות טלוויזיה כדי שישדרו את הטורניר, שמתוכנן להיערך בחודש הבא.

לא רק כדורסל יהיה, מדובר בהפקת ריאליטי שלמה, שבה כל המשתתפים ייכנסו יחד לבידוד בבית בלוס אנג'לס. מצלמות יתעדו את היום-יום של השחקנים בבית, כשמי שיפר את תנאי הבידוד ייפסל מיידית ויוצא מהמקום. בין השחקנים ייערכו תחרויות ושלושת המקומות הראשונים יזכו בפרסים בשווי מיליוני דולרים.

כמובן שהמון פרטים עוד צריכים להיסגר לפני שהטורניר אכן יאושר, אך בינתיים קוואטינץ מסר ל"יאהו": "קיוב ואני בעסקי הבידור כבר 30 שנה וזה התפקיד שלנו. אנשים זקוקים לבידור ולהנאה מספורט עם כל מה שאנחנו עוברים כרגע ואנחנו חושבים שזה יעזור".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי