אבדיה ייבחר ראשון בדראפט? "שחקן שתוכנן עבור הכדורסל המודרני"

דני אבדיה
דני אבדיה | אודי ציטיאט, ולנסיה

"בליצ'ר ריפורט" ערך דירוג לקראת דראפט 2020 בתקווה שייערך, הכוכב הצעיר של מכבי ת"א סומן כמי שייבחר בשלישייה הראשונה וזכה לשבחים מקיר לקיר: "מה שמבדיל אותו משאר השחקנים זה הביטחון וה-IQ"

(גודל טקסט)

האתר האמריקאי הגדול והידוע "בליצ'ר ריפורט" מנצל את הזמן שהתפנה בשל "פגרת הקורונה" שמשביתה את העולם כדי להיערך לדראפט הקרוב ב-NBA, בתקווה שאכן ייערך בקיץ – ולפי הדירוג שלהם, לדני אבדיה, שחקן מכבי תל אביב, יש המון סיבות לאופטימיות.

אבדיה בן ה-19, מי שזכה פעמיים באליפות אירופה לעתודה והעונה גם זוכה למקום משמעותי במכבי תל אביב, אולי הפתעת העונה ביורוליג, יכול להיות כל כך אופטימי כי לפי הדירוג הוא מועמד להיבחר ראשון בדראפט.

ב"בליצ'ר ריפורט" העריכו שהישראלי יהיה בשלישייה הראשונה לכל הפחות וסימנו את מינסוטה טימברוולבס, שתבחר שלישית, כמי שעשויה להמר עליו. "זה היה טיפוס איטי במעלה הדראפט, אך יציב. דני אבדיה נראה שחקן שתוכנן עבור הכדורסל המודרני", נכתב עליו.

"היכולות של אבדיה מאוד מגוונות: הוא יכול לשחק במספר עמדות, יש לו חוזקות שונות והוא יכול לייצר מספרים בכמה דרכים. בהגנה הוא יכול להתמודד והתקפית הוא משמעותי עם הכדור וגם בלעדיו", הוסיפו בניתוח והזכירו מה אמר עליו דריק וויליאמס, מי שנבחר ב-2011 שני בדראפט על ידי מינסוטה, "יש בכל העולם שחקנים מוכשרים, אבל מה שמבדיל את דני אבדיה זה הביטחון שלו וה-IQ כדורסל שלו".


בחירה מספר 1 בדראפט הקרוב? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי