בידוד לכל הליגה והעצירה לפני הפלייאוף: לברון דיבר על משבר הקורונה

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Sean M. Haffey/Getty Images

קינג ג'יימס התארח בפודקאסט והתייחס לרעיון שהוצע כדי לחדש את עונת ה-NBA, להשבתה הפתאומית רגע לפני המאני טיים, לאפשרות לשחק ללא קהל ולמגבלות המגע: "לא נותן כיף לאף יותר בחיים"

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס התבטא בהרחבה לראשונה מאז שליגת ה-NBA הושהתה בעקבות התפרצות הקורונה בארצות הברית. כוכב לוס אנג'לס לייקרס התארח בפודקאסט של חבריו לשעבר בקליבלנד, ריצ'ארד ג'פרסון וצ'אנינג פריי, ובפרק שפורסם היום (חמישי) סיפר כיצד קיבל את העצירה הפתאומית של העונה ודיבר על האתגרים שעומדים בפני הליגה בדרך להחזרת הענף לפעילות.

ג'יימס, שהיה אמור להתארח בעיר הולדתו אוהיו הלילה ולשחק נגד הקבאלירס, הביע אכזבה מכך שהמפגש לא ייצא לפועל: "תמיד מיוחד לחזור לשם, לראות את דגל האליפות מ-2016 ולהיזכר בכל הרגעים האדירים שהיו לנו. וכמובן לשחק לעיני חבריי ומשפחתי פעם נוספת. זה היה יכול להיות מגניב ואני די מבואס מזה".

"המלך", שעוד לפני השבתת הליגה הצהיר כי אינו מוכן לעלות למשחק שייערך בדלתיים סגורות, נשאל מה משמעות הספורט ללא אוהדים והשיב: "אין התרגשות. אין בכי, אין אושר. זה גם משהו שמוציא ממך את היצר התחרותי, כשאתה יודע שאתה יוצא למשחק חוץ באווירה עוינת. נכון שאתה משחק נגד הקבוצה היריבה, אבל אתה רוצה לקרוע גם את התחת של האוהדים".

אין קהל - אין התרגשות. ג'יימס (Thearon W. Henderson/Getty Images)
אין קהל – אין התרגשות. ג'יימס (Thearon W. Henderson/Getty Images)

לברון דיבר עם מגישי הפודקאסט על ההיערכות הלוגיסטית שה-NBA תצטרך לעשות כדי לחזור לפעילות ופסל את האפשרות שעלתה לאחרונה, אותה ג'פרסון הציג בפניו – בידוד כל שחקני הליגה במלון למשך כל תקופת הפלייאוף: "אני לא זורם עם הח** הזה", הצהיר בצורה נוקבת.

מספר 23 של הלייקרס סיפר איך הרגיש כשהליגה הטובה בעולם הופסקה חודש בלבד לפני תחילת הפלייאוף: "הגוף שלי כאילו אמר 'מה לעזאזל הולך כאן? אנחנו ב-13 במרץ, אתה אמור להתכונן לפלייאוף. למה אתה מפסיק עכשיו?'. הרגשתי שזה ממש שם מעבר לפינה".

הכוכב התייחס, בהלצה מסוימת, גם למגבלות המגע שהוטלו בעקבות הקורונה ואמר שהוא מתכוון לשנות את ההרגלים שלו בהיבט זה כשהאוהדים ישובו למגרשים: "לא אתן כיף לאף אחד יותר בחיים. אין יותר היי-פייבס. אחרי הח** הזה של הקורונה? חכו שתראו את לחיצות הידיים שלי עם חבריי לקבוצה".

לברון נותן כיף לגרין. אין יותר היי-פייבס?(Harry How/Getty Images)
לברון נותן כיף לגרין. אין יותר היי-פייבס?(Harry How/Getty Images)

עוד באותו נושא: לברון ג'יימס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי