אנטטוקומפו: הארדן השחקן שהכי קשה לשמור עליו ב-NBA

יאניס אנטטוקומפו, ג'יימס הארדן
יאניס אנטטוקומפו, ג'יימס הארדן | Tim Warner/Getty Images

למרות שהשניים החליפו ביניהם עקיצות לאורך השנה האחרונה, ה-MVP המכהן העריך את היכולת ההתקפית של מלך הסלים בשלוש העונות האחרונות

(גודל טקסט)

בין יאניס אנטטוקומפו לג'יימס הארדן מתנהל סוג של "פינג-פונג" בשנה האחרונה, אך לכוכב של מילווקי באקס עדיין יש כבוד כלפי יריבו – לפחות בכל הנוגע ליכולת לקלוע נקודות. במהלך צ'אט בשידור חי באינסטגרם, אנטטוקומפו נשאל מי השחקן שהכי קשה לשמור עליו ב-NBA ואחרי שחשב על התשובה מספר שניות, ענה: "ג'יימס הארדן".

אין מדובר במחמאה סתמית מצד הפריק היווני למזוקן, שכן כאמור, החלפת העקיצות בין השניים הלכה וצברה תאוצה בחודשים האחרונים. לפני פתיחת העונה הנוכחית, הארדן הצהיר שיאניס זכה בתואר ה-MVP של העונה הקודמת רק כי התקשורת יצרה נרטיב סביבו ו"רצה איתו כל השנה". כאשר אנטטוקומפו בחר את הקבוצה שלו למשחק האולסטאר האחרון, הוא ויתר על כוכב יוסטון רוקטס בטענה שהוא רוצה בקבוצה שלו "מישהו שימסור את הכדור".

הארדן לא נשאר חייב ובראיון ל-ESPN, העביר ביקורת על הפורוורד כשאמר שכל מה שהוא עושה זה "לרוץ עם ה-211 ס"מ שלו ולהטביע, מה שלא דורש כישרון בכלל". הקלע הוסיף: "אני הייתי צריך ממש ללמוד איך לשחק כדורסל ולפתח כישורים".

למרות הפערים, לפי ההערה האחרונה של אנטטוקומפו נדמה כי הוא עדיין מעריך את היכולות של מי שהוביל את טבלת הקלעים של הליגה הטובה בעולם למשך שלוש עונות רצופות, כולל זו שהושבתה לפני שלושה שבועות עקב מגיפת הקורונה.

למרות הפערים, יאניס מעריך את הארדן (AFP)
למרות הפערים, יאניס מעריך את הארדן (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי