הטרנד החדש לבידוד? "חיובים" בין שחקני ה-NBA בשידור ישיר

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | Thearon W. Henderson/Getty Images

ב-ESPN מנהלים מגעים על תחרות שתיערך בין הכוכבים, כשכל אחד "יחייב" את יריבו מהמגרש הפרטי בביתו. בין השמות שהוזכרו כמתמודדים אפשריים: ראסל ווסטברוק, זאיון וויליאמסון ודונובן מיטשל שהחלים מקורונה

(גודל טקסט)

אחרי שטורנירי פיפ"א 2020 ו-NBA 2K בסוני פלייסטיישן הפכו לטרנד עולמי, כולל אצלנו הרי שבספורט1 ניתנת הבמה לשחקני ליגת העל להוכיח את יכולותיהם עם ג'ויסטיק ביד, הלילה (בין שבת לראשון) פורסם בארצות הברית שברשת ESPN רוצים לקחת את תקופת הבידוד של השחקנים צעד אחד קדימה ובימים האחרונים מתקיימות שיחות עם כוכבי ה-NBA כדי לנסות ליצור תחרות "חיובים" שתשודר בטלוויזיה.

השיחות מתקיימות בימים אלה בין ESPN, ראשי הליגה וראשי ארגון השחקנים במטרה שהשחקנים שנמצאים בבידוד ולהם מגרש פרטי בבית, יתחרו מביתם זה מול זה במשחק "חיובים" – למי שלא מכיר, משחק בו מאתגרים זה את זה בכך שהשחקן הראשון מנסה לקלוע מעמדה לפי בחירתו ואם הוא מצליח, על יריבו לחקות אותו ואם לא יצליח לקלוע, תירשם לחובתו נקודה שלילית. 

ליגת ה-NBA מושבתת מאז ה-13 במרץ ובשלב זה אין צפוי מתי תוכל להתחדש הליגה, שנקטעה עוד לפני פתיחת הפלייאוף. בין השמות שהוזכרו בתור מועמדים להשתתף בתחרות החיובים אפשר למצוא את כריס פול, ראסל ווסטברוק, זאיון וויליאמסון ודונובן מיטשל שכבר החלים מקורונה על פי הודעת יוטה ג'אז.


דונובן מיטשל. אחרי שהחלים, מוכן לשחק "חיובים" (Ronald Martinez/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי