סילבר: "לפני ה-1 במאי לא נהיה בעמדה לדון בעתיד עונת ה-NBA"

אדם סילבר
אדם סילבר | אודי ציטיאט

הקומישינר התראיין והודה שבמהלך חודש אפריל לא צפויות התפתחויות: "אנחנו משוחחים עם הקבוצות והשחקנים, אבל אני בכנות חושב שזה פשוט מוקדם מדי. אי אפשר להעריך מה יהיה בשבועות הבאים"

(גודל טקסט)

כמו בכל ענפי הספורט והליגות ברחבי העולם, ספקולציות רבות פורסמו בשבועיים האחרונים גם בכל הנוגע להמשך עונת ה-NBA. הלילה (בין שני שלישי) הקומישינר אדם סילבר הודיע באופן חד משמעי שלא תתקבל שום החלטה על עתיד העונה לפני ה-1 במאי, משמע בעוד למעלה משלושה שבועות, והבהיר כי הוא צופה שגם אז עדיין יהיה מוקדם כדי להכריע.

בראיון שהעניק סילבר, הוא הצהיר: "אמרתי לכל חבריי בשבוע האחרון שעלינו לכל הפחות להסכים שבמהלך חודש אפריל אין שום אפשרות לקבל החלטה על עתיד העונה. זה אומר שרק ב-1 במאי נהיה בעמדה בה נוכל לדון בכך. זה לא אומר שאנחנו לא משוחחים עם ראשי הקבוצות והשחקנים על תרחישים ופתרונות אפשריים כדי לחדש את העונה, אבל אני בכנות חושב שזה פשוט מוקדם מדי. כרגע אנחנו לא יכולים אפילו להעריך מה יהיה בשבועות הבאים".

כזכור, השחקן הראשון ב-NBA שחלה בקורונה הוא רודי גובר מיוטה ג'אז, שעוד לפני שנודע כי חלה התבדח על הנגיף החדש שהחל להתפשט ואפילו נגע במיקרופונים ובחבריו לחדר ההלבשה כדי ללעוג לחששם – ועל פי החשד הוא גם מי שבסופו של דבר הדביק את חברו לקבוצה, דונובן מיטשל. זה גם מה שגרם לעונת ה-NBA להיעצר דקות ספורות לפני שיוטה ג'אז עלתה לפרקט למשחק מול אוקלהומה.

הכוונה הייתה לעצור את הליגה ל-30 יום, אולם התפשטות הנגיף בארה"ב גבתה כבר את חייהם של אלפי אנשים וכעת סילבר הודה: "אין לי לדעת מתי הליגה תחזור. שאלתם אותי את זה גם ב-12 במרץ וגם אז אני חושב ששנינו היינו עושים שקשה לדעת מה יהיה בעוד שלושה שבועות. העובדה היא שהיום אנחנו יושבים כאן ואני יודע פחות ממה שידעתי אז. המגפה מתקדמת בקצב מהיר יותר משחשבנו בנקודת זמן ההיא ואין לדעת אם נוכל לחזור באביב או בקיץ. בעולם מושלם העונה תוכל להתחדש להמשך העונה הסדירה ורק אז ייערכו משחקי הפלייאוף, אבל עוד לא התקבלה שום החלטה בנושא. אין לנו מספיק מידע כדי להחליט דברים כאלה עכשיו".

סילבר גם התייחס לדברי טרמפ, שמצפה שענפי הספורט יחזרו וגם הקהל ימלא את המגרשים בסביבות חודש אוגוסט: "זו לא הייתה סתם שיחה איתו, אני חושב שהוא רצה להזכיר לנו את חשיבות הספורט לעם האמריקני ולתרבות. כולנו הסכמנו פה אחד שברגע שיינתן האור הירוק לשוב, כולנו נהיה מוכנים לכך. כרגע הבריאות מעל הכל וזה מה שנמצא בראש סדר העדיפויות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי