הקינגס חולמים על אבדיה: "הוא ההתאמה הטובה ביותר לסקרמנטו"

דני אבדיה
דני אבדיה | עדי אבישי

למרות שהקבוצה מבירת קליפורניה לא צפויה לבחור בעשירייה הראשונה, בארה"ב סימנו את הישראלי כמועמד להגיע אליה: "הם יוכלו להרשות לעצמם לא לשים עליו יותר מדי לחץ בהתחלה"

(גודל טקסט)

בצל הדיווחים על כך שקבוצות ה-NBA התאחדו במטרה לדחות את מועד הדראפט הקרוב, בארצות הברית ממשיכים לסמן את דני אבדיה כאחד הפוטנציאלים המבטיחים שיעמדו לבחירה. שחקנה של מכבי תל אביב אמנם מועמד להיבחר בעשירייה הראשונה, אולם אחד האתרים התמקד היום (ראשון) בהתאמה שלו לסקרמנטו קינגס – הקבוצה שבחרה כזכור את עומרי כספי ב-2009, אשר צפויה לבחור בין מקומות 10-15.

בניגוד לקבוצות אחרות בליגה הטובה בעולם, הקינגס לא מפחדים להמר על כישרונות אירופאים, שכן בעונה הנוכחית שניים כאלה כיכבו במדים הסגולים-לבנים: הפורוורד נמניה בייליצה והגארד בוגדן בוגדנוביץ', שניהם שחקני נבחרת סרביה. "אבדיה לא רק יהיה בין השחקנים המבוקשים ביותר בדראפט הקרוב, הוא גם ההתאמה הטובה ביותר לסקרמנטו", נכתב.

בניתוח הודגש הניסיון שצבר הישראלי בן ה-19 ברמה המקצוענית בשנתיים האחרונות. "הוא בעל IQ כדורסל גבוה ומוסר בחסד", החמיאו לאבדיה, "הקינגס יכולים להרשות לעצמם לפתח אותו כמחליף להאריסון בארנס ולא לשים עליו יותר מדי לחץ לספק את הסחורה כבר בהתחלה". עם זאת, סביר יותר שהפורוורד יגיע לאחת הקבוצות שיבחרו במקום גבוה יותר, כאשר גולדן סטייט, קליבלנד וניו יורק בין אלו שהוזכרו במתעניינות בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי