גובר בתגובה ראשונה להדבקת מיטשל: "זה נכון שלא דיברנו"

דונובן מיטשל , רודי גובר
דונובן מיטשל , רודי גובר | Christian Petersen/Getty Images

הסנטר הצרפתי של יוטה ג'אז, שהיה הכדורסלן הראשון ב-NBA שחלה בנגיף קורונה, התייחס לדיווחים על נתק עם חברו הטוב לאחר שעל פי החשד הדביק אותו: "מוכנים לצאת יחד ולזכות באליפות"

קבוצות: יוטה ג'אז
(גודל טקסט)

בארצות הברית עוסקים בימים האחרונים במערכת יחסים שעל פי מקורבים לכוכבי יוטה ג'אז "לא ניתנת להצלה". לאחר שרודי גובר חלה בקורונה ובהתנהגות חסרת אחריות ככל הנראה הדביק בין השאר גם את חברו לקבוצה דונובן מיטשל, נרשם פיצוץ בין השניים וחרף מאמצים כבירים של ראשי הקבוצה להציל את המצב, ב"The Athletic" פורסם שהסיכוי לכך אפסי ואף נטען שצפויה הפרדת כוחות בסיום העונה, כך שאחד מהם יעזוב.

הלילה (בין ראשון לשני) נשמעה תגובה רשמית ראשונה לכך מאחד משני המעורבים. אמנם היה זה גובר שדיבר, מי שכנראה גרם לסיטואציה ולא הצד הכועס או הנפגע בסיפור, אבל הוא טוען שהיחסים ביניהם חזרו למסלולים ושמדובר בדיווחים מרחיקי לכת: "זה נכון שבמשך תקופה לא דיברנו, אבל שוחחנו על כך לפני כמה ימים ושנינו מוכנים לצאת יחד כדי להוביל את הקבוצה לאליפות", הצהיר, "זה לא קשור למקצוענות, כי דברים אף פעם לא מושלמים, גם בין אנשים נשואים, אבל שנינו רוצים את אותו הדבר וזה לנצח – ונעשה לשם כך את הכל".

כידוע, גובר הוא למעשה הכדורסלן הראשון ב-NBA שנבדק ונמצא חיובי לקורונה לפני קצת יותר מחודש, למעשה לאחר שנודע כי חלה הופסקה הליגה דקות ספורות לפני התמודדות בין יוטה ג'אז לאוקלהומה. זמן קצר לאחר מכן נודע שגם מיטשל, אולם נכון להיום השניים החלימו לחלוטין מהנגיף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי