"החיים לא הוגנים": ונסה בראיינט ציינה ארבע שנים לפרישה של קובי

קובי בראיינט
קובי בראיינט | Christian Petersen/Getty Images

אשתו של אגדת ה-NBAשהלכה לעולמה בתאונה טרגית, זוכרת היטב את היום בו קלע 60 נקודות מול יוטה: "כל מה שרצית בהמשך היה ליהנות מכל אבן דרך של הבנות שלך. הלוואי שהיינו חוזרים לבוקר ההוא ב-26 בינואר"

(גודל טקסט)

את התאריך 13 באפריל 2016 אף אוהד כדורסל לא ישכח. הערב בו האגדה קובי בראיינט ז"ל רשם את משחקו האחרון בקריירה וקלע 60 נקודות בניצחון לוס אנג'לס לייקרס נגד יוטה ג'אז. לאחר מכן באה לסופה קריירה באמת יוצאת דופן. כמה היינו רוצים לשמוע את בראיינט עצמו משחזר את האירוע, אך ב-26 בינואר מצא את מותו הטראגי עם התרסקות המטוס. מי שלא נשארה אדישה, כמובן, לציון הדרך היא ונסה בראיינט אשתו ואם ילדיו שמתקשה להתמודד עם האובדן.

 
 
לציון ארבע שנים ל"יום הממבה", פרסמה ונסה סרטון מרגש של חמש דקות עם התפאורה המיוחדת, אהבת הקהל, הדברים שאמר קובי וכמובן מהלכי כדורסל נאים מאותו ערב. "הוא עבד קשה מאוד, קרע את התחת 20 שנה", כתבה ונסה בפתח דבריה והוסיפה כי לאחר פרישתו רצה כל כך להתמקד במשפחה.
 
 
"כל מה שהוא רצה היה לבלות עם הבנות שלי ולפצות על הזמן האבוד. הוא רצה להיות שם בכל אבן דרך ורגע מיוחד בחייהן של הבנות שלנו". ונסה סיפרה בעבר כי גם בתם ג'יג'י מאוד אהבה כדורסל וראתה באביה מודל לחיקוי והייתה רצינית ומוכשרת כמוהו.


איזה יום זה היה. בראיינט נפרד מהכדורסל (AFP)
 

 
ונסה המשיכה: "הוא נאלץ ליהנות רק משלוש שנים ותשעה חודשי פרישה. היו לו עוד שתי בנות נוספות. הוא זכה באוסקר, הוא פתח אולפני גרניטי, הוא הוציא ספר שהפך לרב מכר וגם אימן את קבוצת הכדורסל של ג'יג'י".
 
 
היא חתמה את המכתב כך: "הלוואי שהייתי יכולה לחזור לבוקר ההוא, כל יום. הלוואי שהיה להם משחק במקום ב-26 בינואר. החיים באמת לא הוגנים". הפוסט גרף קרוב לשלושה וחצי מיליון ציפיות ולמעלה ממיליון לייקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי