ונסה בראיינט מתגעגעת לקובי: "הלוואי שהיית כאן איתי לחבק אותי"

קובי בראיינט
קובי בראיינט | Elsa/Getty Images

בדיוק היום היו אמורים השניים לציין את יום הנישואין ה-19 שלהם. אשתו של אגדת ה-NBA כתבה: "המלך שלי, הלב שלי, הבייבי שלי, אני כל כך מתגעגע אלייך" וריגשה את כל חובבי הכדורסל

(גודל טקסט)

ביום שלישי השבוע חלפו בדיוק ארבע שנים ממשחק הפרישה האדיר של קובי בראיינט שנפרד בסטייל מהפרקט כשקלע 60 נקודות. היום (שבת), ה-18 באפריל, הגיע עוד ציון דרך משמעותי, הפעם לא בקריירת הכדורסל אלא בחייו האישיים.

 
 
אשתו ונסה כתבה גם הפעם פוסט קצר אך מצמרר, לכבוד יום הנישואין ה-19 שלהם. קשה שלא להתרגש. ונסה כתבה על רקע תמונה יפה שלהם צעירים, מחויכים ומחובקים על ספה לבנה בסלון: "המלך שלי, הלב שלי, החבר הכי טוב שלי, הבייבי שלי. יום נישואין 19 שמח. אני כל כך מתגעגע אלייך, הלוואי והיית איתי כאן כדי להחזיר אותי בזרועותייך. אני אוהבת אותך". בתוך שעה אחת הפוסט גרף למעלה ממיליון וחצי לייקים, וזו רק ההתחלה.

בפוסט אחר פרסמה ונסה סרטון מרגש מ-2001 כשקובי נשאל עליה ואמר: "ידעתי שהיא האחת, קשה להצביע על נקודה מסוימת. אני מאמין שאהבה היא פאן, קשה להסביר מדוע. היא תפסה את הלב שלי. היא בחורה מאוד חזקה". כשנשאל על העתיד אמר: "אני רואה שנהיה שני הורים מגניבים עם המון אנרגיה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי