פרקינס חשף את השיחה עם לברון אחרי שבחר ביאניס ל-MVP

יאניס אנטטוקומפו, לברון ג'יימס
יאניס אנטטוקומפו, לברון ג'יימס | Harry How/Getty Images

הסנטר של קליבלנד לשעבר סיפר כי שלח הודעה לכוכב הלייקרס: "תראה, גבר, בחרתי באנטטוקומפו במקומך". ג'יימס מיהר להגיב והבטיח: "אחזיר את השלטון". ומי ייבחר העונה?

(גודל טקסט)

חובבי ה-NBA כבר לא יכולים לחכות לשובה של ליגת הכדורסל הטובה בעולם. אין לדעת מתי זה יקרה. בינתיים הם מעבירים את זמנם בצפייה סביב השעון בסדרה הדוקומנטרית על מייקל ג'ורדן "הריקוד האחרון" שמטריפה את כל ארצות הברית. במקביל, קנדריק פרקינס, הסנטר של קליבלנד קבאלירס לשעבר, סיפר אנקדוטה משעשעת על העונה שעברה. כיכבו בין היתר: לברון ג'יימס ויאניס אנטטוקומפו.

 
 
פרקינס בחר ביאניס ל-MVP של העונה שעברה על חשבון לברון, וסיפר על השיחה המצחיקה שלהם בנושא. "שלחתי לו הודעה וכתבתי לו – 'תראה, גבר, בחרתי את יאניס לפנייך'", סיפר ל-"אתלטיק". לברון ענה לו במהירות הבזק: "אל תדאג, אני אחזיר את כסאי (אשתלט על מקומי בחזרה)". פרקינס סיפר שאהב את התשובה שלו וענה לו בחזרה: "ובכן, תעשה את זה, mothafucka". אשתקד היווני רשם מוצע אדיר של  27.7 נקודות, 12.5 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים והוביל את הקבוצה למאזן 22:60.
 
 
רבים מעריכים שהדו-קרב הזה בין שני הענקים יימשך גם העונה. לוס אנג'לס לייקרס של לברון השיגה מאזן נפלא של 14:49 – הטוב ביותר במערב. מבחינת הליגה עצמה הרי שרק מילווקי באקס של יאניס מחזיקה במאזן טוב משלה (12:53).
 
 
בתחילת העונה היה נראה שרבים יבחרו שוב ביאניס, אבל לברון רוצה את הפרס בפעם החמישית בקריירה. הוא השיג ממוצע של 25.7 נקודות בערב (49.8% קליעה מהשדה), 34.9% מעבר לקשת, 10.6 אסיסטים, 7.9 ריבאונדים ו-1.2 חטיפות. הוא משחק 35 דקות בממוצע לערב. הוא גם נמצא בקצב להיות מלך האסיסטים לראשונה בקריירה שלו.


איך זה יסתיים הפעם? (Harry How/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי