שחקן היורוליג שקובי בראיינט רצה לשדך ללוס אנג'לס לייקרס

קובי בראיינט, מאנו ג'ינובילי
קובי בראיינט, מאנו ג'ינובילי | NOEL CELIS/AFP via Getty Images

מאנו ג'ינובילי סיפר כי בזמן שצפו יחד בנבחרת ארגנטינה במהלך אליפות העולם האחרונה, הכדורסלן המנוח "התאהב" בפורוורד ריאל מדריד גבריאל דק ואף רצה לקחת אותו ל-NBA

(גודל טקסט)

קובי בראיינט המנוח היה לא רק כדורסלן אגדי, אלא גם מומחה לניתוח המשחק עם הכדור הכתום. בשנתיים האחרונות לחייו הוא אף הפיק והגיש ב-ESPN את התכנית "Detail", שבה ניתח משחקים ושחקנים. בקיץ האחרון קובי שהה בסין לכבוד מונדובאסקט 2019 ומסתבר שהוא מאוד התרשם שם מפורוורד נבחרת ארגנטינה, גבריאל דק, אותו הוא כלל לא הכיר לפני כן. מאנו ג'ינובילי, כוכב העבר של סן אנטוניו אשר ישב לצד קובי במשחקי האלביסלסטה, סיפר היום (ראשון) שבראיינט אף רצה לשדך את דק, שלובש כיום את מדיה של ריאל מדריד, ללוס אנג'לס לייקרס.

ג'ינובילי התארח בפודקאסט של ניקולאס לאפרוביטולה, רכז נבחרת ארגנטינה וחברו לקבוצה של דק במדריד, וגילה כי קובי ממש התאהב בדק במהלך אליפות העולם: "קובי היה תלמיד של המשחק. הוא לא ידע את כל השמות, אבל הוא שאל אותי ועניתי לו על השחקנים. הוא התאהב בגבריאל ואני אמרתי לו שקובי הפך לאוהד שלו ורוצה לקחת אותו ללייקרס. דיברנו על ההחלטות של המאמן וסיפרתי לבראיינט על התכונות של השחקנים שהוא לא הכיר, הוא מאוד התעניין אבל הגיע שלב שהייתי מתוח ולא רציתי לדבר יותר. הוא אפילו הסתכל עליי מוזר כמה פעמים כי הוא לא האמין למה שדק עשה על המגרש".

גבריאל דק בן ה-25 עזר לנבחרת ארגנטינה להשיג את מדליית הכסף באליפות העולם האחרונה, שבה העמיד ממוצעים של 13.9 נקודות ו-3.1 ריבאונדים. לריאל מדריד הוא הגיע מסן לורנזו הארגנטינית ב-2018 ובעונה הנוכחית הוא פתח ב-17 מתוך 24 המשחקים של הבלאנקוס ביורוליג, שם רשם 7.4 נקודות ו-3.2 כדורים חוזרים למשחק.

גבריאל דק. הרשים את קובי בראיינט (GREG BAKER/AFP/Getty Images)
גבריאל דק. הרשים את קובי בראיינט (GREG BAKER/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי