"רודמן הפך את הבולס לבלתי מנוצחים": התגובות לפרקים 3 ו-4

דניס רודמן
דניס רודמן | JEFF HAYNES/AFP via Getty Images

גם השבוע עולם הספורט סוער לאחר שידור הפרקים החדשים של "הריקוד האחרון". הנסיעה לווגאס והפרובוקציות של "התולעת", "הזריקה" של ג'ורדן נגד קליבלנד והסוויפ על דטרויט במוקד

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

ההיסטריה סביב הסדרה "הריקוד האחרון נמשכת". בשבוע שעבר עלו לאוויר פרקים 1 ו-2, שבמהרה הפכו את הסדרה הדוקומנטרית על מייקל ג'ורדן ושיקגו בולס בשנות התשעים למצליחה בתולדות הספורט, והבוקר (שני) עלו גם פרקים 3 ו-4 ב"נטפליקס". בארצות הברית הפרקים כבר שודרו, כמובן שההתרגשות שוב בשיאה והרשת כבר גועשת לאחר צפייה בפרקים.

אחרי שהפרקים הראשונים בסדרה עסקו במייקל ג'ורדן ובסקוטי פיפן, הפעם במוקד ניצב דניס רודמן והייתה חזרה לעונת 1990/91, אז ג'ורדן והשוורים זכו בטבעת האליפות הראשונה שלהם ועוד אחרי קרב מול דטרויט פיסטונס. רודמן, כידוע, הגיע לבולס ב-1995 אחרי שזכה בשתי אליפויות בסוף שנות השמונים ותחילת התשעים עם אותה דטרויט, אבל לא בכדי עד עצם היום הזה זוכרים את "התולעת" גם בתור פרובוקטור על הפרקט ומחוצה לו. לא במקרה רודמן מתאר את עצמו במהלך הפרק באופן הבא: "הייתי יוצא לפרקט כדי לשבור את האף. רציתי לעשות דברים שיוציאו את הכאב, שיביאו את הכאב. רציתי להרגיש את זה".

בסדרה עסקו באחד הסיפורים היותר משוגעים שעולם הספורט זוכר לדניס רודמן, כאשר ב-1998, באמצע חודש ינואר, החליט רודמן לנסוע ללאס וגאס – בזמן שהמאמן פיל ג'קסון וחבריו לקבוצה…ממשיכים את עונת ה-NBA. ג'קסון, בצעד שהיום ספק אם יכול לקרות, החליט לאשר לכוכב 48 שעות כדי לנקות את הראש. "רודמן היה התנהג למופת כאשר פיפן היה בחוץ, אבל כשהוא חזר מפציעה, דניס ביקש חופשה". ג'ורדן אף הטיל ספק בכך שרודמן אי פעם יחזור מהחופשה, אבל הוא הצליח להחזיר אותו לעניינים כל הדרך לטבעת אליפות שישית ואחרונה בשושלת.


גיחה לווגאס באמצע העונה? זה לא עצר את הבולס (PETER PAWINSKI/AFP via Getty Images)

בנוסף, סיקרו בפרק השלישי את הסדרה בין שיקגו לקבליבלנד קאבלירס ב-1989 ואת מה שכונה "הזריקה", מסלי הניצחון המפורסמים של מייקל ג'ורדן עם הבאזר וההסברים מאחורי המהלך, כולל ההפתעה לטובה שחיכתה לג'ורדן – או הטעות של היריבה כפי שאומר "הוד אוויריותו בעצמו". 

בפרק הרביעי ההתמקדות תעבור לעונת האליפות הראשונה של שיקגו בולס, ב-1990/91, אז דניס רודמן עוד היה בדטרויט ופגש את ג'ורדן והבולס. בשנתיים שקדמו לעונה זו הייתה ידה של דטרויט על העליונה מול השוורים, אך המפנה הגיע באותה עונה עם סוויפ חלק – 0:4 כל הדרך לגמר מול לוס אנג'לס לייקרס ומשם לאליפות. 

כמו בשבוע שעבר, כמובן שגם הלילה הרשתות החברתיות סוערות ורבים מכוכבי ה-NBA צייצו, ניתחו וסיפרו על ההנאה והשראה שלקחו משני הפרקים – ובעיקר מהחלקים עם ועל דניס רודמן, כפי שתוכלו לראות להלן:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי