השינוי האחרון? מנהל מקצועי חדש לשיקגו בולס

ג'ים בוילן ושחקני שיקגו בולס
ג'ים בוילן ושחקני שיקגו בולס | Gregory Shamus/Getty Images

השינויים בצמרת הניהולית של הקבוצה נמשכים ועל פי הדיווחים בארה"ב, מארק אוורסלי נפרד מפילדלפיה ויעבוד לצדו של ארתוראס קרנישובאס בניסיון להשיב את ימי התהילה. המאמן ג'ים בוילן יזכה להמשיך בתפקיד?

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

זמן קצר לאחר ששודרו בארה"ב פרקים 3 ו-4 בסדרה הדוקומנטרית "הריקוד האחרון", נודע כי שיקגו בולס ממנה את מארק אוורסלי למנהלה המקצועי החדש. בארצות הברית אף התרגשו לדווח שאוונסלי, יליד קנדה, יהיה השחום עור הראשון שישמש כג'נרל מנג'ר בתולדות שיקגו בולס.

אוורסלי יעבוד לצדו של ארתוראס קרנישובאס – שהגיע רק בתחילת החודש מדנבר נאגטס – בניסיון לשחזר את ימי התהילה של הבולס, כפי שכולנו נזכרים בהם בימים אלה בזכות הסדרה הדוקומנטרית ב"נטפליקס" שהפיקה "ESPN". 

בכך הבעלים ג'רי ריינסדורף סיים לבנות שדרה ניהולית חדשה בשיקגו, שכוללת גם את צירוף ג'יי.ג'יי פולק שישמש כעוזר המנהל המקצועי ואת פאט קונלי. הם יחליפו את גר פורמן, הג'נרל מנג'ר שפוטר וג'ון פקסון שימשיך לשמש כיועץ במועדון אחרי שהיה סגן נשיא, אבל כעת יעביר את המושכות לקרנישובאס ואוורסלי. בכל הנוגע לתפקיד המאמן, עדיין מרחפים סימני שאלה סביב עתידו של ג'ים בוילן שנמצא בתפקיד מאז דצמבר 2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי