"אני ודניס רודמן שכבנו בכל מקום במתחם של שיקגו, גם באולם"

דניס רודמן
דניס רודמן | VINCENT LAFORET/AFP via Getty Images

כרמן אלקטרה, כוכבת "משמר המפרץ" וגרושתו של אחד מכוכבי הבולס בשנות התשעים, התראיינה וחשפה פרטים חדשים על הזוגיות הקצרה שלהם: "הוא היה מרבה להיעלם, היו מקרים שהיינו מסתובבים בן הברים כדי לחפש אותו"

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

פרקים 3 ו-4 בסדרה הדוקומנטרית "הריקוד האחרון", הסוקרת את עונתו האחרונה של מייקל ג'ורדן בשיקגו בולס, סיפקו הצצה נדירה גם לאורח החיים של אחד הכוכבים הגדולים של אותם ימים בארצות הברית – דניס רודמן האחד והיחיד, אולי שחקן ההגנה הטוב בתולדות הענף ובוודאי מהאנשים היותר מסוקרים ומסקרנים בארצות הברית באותו עשור.

רודמן, שלפני מעברו לשיקגו בולס עוד היה מהיריבים הגדולים של השוורים ככוכב בדטרויט פיסטונס, אמנם זכור כפרובוקטור שהיה צובע את שיערו בשלל צבעי הקשת, אולם בילדותו גדל בשכונת עוני, אביו נטש אותו כשהיה בן שלוש ולאחר לימודי התיכון הוא כלל לא שיחק כדורסל, אלא עבד בנמל התעופה – עד שהתגלה על ידי מאמן קבוצת המכללות נורת' סנטרל טקסס והשאר היסטוריה.

"התולעת", הכינוי שקיבל, לא עשה חשבון כמעט לאף אחד וידע ליהנות מהחיים – ילדותו הקשה בוודאי תרמה לכך – ובשיא תהילתו היה מבלה עם הכוכבות הגדולות בארה"ב, כולל הזמרת מדונה והדוגמנית-שחקנית כרמן אלקטרה. לאחר שידור פרקים 3 ו-4, אלקטרה, שהתפרסמה בסדרה "משמר המפרץ", ניצלה את התזמון והתראיינה בארצות הברית כדי לשפוך אור על החיים עם רודמן – שנשא אותה לאשה בלאס וגאס בנובמבר 1998 והגיש בקשה להתגרש כעבור תשעה ימים בלבד.

"יום אחד הוא הקבוצה קיבלה יום חופש ודניס אמר לי שהוא הולך להפתיע אותי. הוא כיסה לי את העיניים, הרכיב אותי על האופניים וכשהגענו ליעד גיליתי שאנחנו במתחם של שיקגו בולס. זה היה יום משוגע, הרגשנו כמו שני ילדים בחנות ממתקים – שכבנו בכל מקום אפשרי במתחם. בחדרי הטיפולים, בחדרי ההלבשה, בחדר הכושר, על הפרקט – בכל מקום אפשרי, עשינו סקס".

בהמשך לסיפור על לגאס וגאס שסופר על רודמן בסדרה וכיצד מייקל ג'ורדן בעצמו החזיר אותו לאימונים לאחר שיצא באמצע העונה, חשפה גם אלקטרה: "היו רגעים שכולנו תהינו 'איפה דניס?!'. הרבה פעמים החברים שלו לקבוצה לא מצאו אותו והיו מקרים שאפילו היינו מסתובבים בין הברים כדי לחפש אותו. הוא היה בורח מכולם ולא היה מה לעשות בנדון".

"ידעתי שהוא נחשב לילד הרע של הכדורסל, ידעתי שהוא יצא עם מדונה, אבל אני לא הבנתי בספורט. כשהקבוצה זכתה באליפות, הוא נתן לי את החולצה שלו שהוא תמיד נתן למעריצים, הכניס אותי לחדר ההלבשה ופתאום אני שותה שמפניה עם מייקל ג'ורדן. זה היה לי לכבוד לחלוק איתם את הרגעים האלה".


אלקטרה ורודמן (STEVE GRAYSON /Allsport)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי