מג'יק אישר: הסדרה על העונה האחרונה של קובי בראיינט תשודר

קובי בראיינט
קובי בראיינט | Harry How/Getty Images

אחרי ההצלחה הגדולה של הדוקו על מייקל ג'ורדן, מג'יק ג'ונסון אישר את השמועות על סדרה דומה שצולמה בעונה האחרונה של קובי בראיינט בלייקרס: "תקבלו הזדמנות לראות אותו שוב"

(גודל טקסט)

חבר היכל התהילה, איש העסקים והרכז האגדי של הלייקרס, מג'יק ג'ונסון אישר הלילה בתוכנית הבידור של קווין פייזר את השמועות, לפיהן סדרת דוקו על העונה האחרונה של קובי בראיינט תצא לאור בעתיד.

"הדוקו בהחלט הולך לקרות בקרוב" חשף ג'ונסון. "אני יודע שהוא היה חכם מספיק בשביל לתת למצלמה לעקוב אחריו ולתעד כל רגע. אנחנו נראה הרבה קטעים מאחורי הקלעים על קובי, וניכנס לעולם שלו ושל המשפחה שלו".

כידעו, קובי בראיינט נהרג בהתרסקות מסוק טראגית ב-26 לינואר 2020, בקלבסס, קליפורניה, יחד עם ביתו ג'יאנה ו-8 הרוגים נוספים. מאז שסדרת הדוקו 'הריקוד האחרון' המתעדת את העונה האחרונה של מייקל ג'ורדן בשיקגו יצאה לאור, וגררה אחרי תגובות אדירות ברחבי העולם, צצו השמועות על סדרה דומה על ה'בלאק ממבה' האגדי והלילה אושרו באופן סופי. קובי עצמו התראיין גם ויוצג בהמשך סדרת הדוקו של 'הריקוד האחרון', ומעריציו יזכו לראות אותו פעם נוספת. 

מג'יק גם סיפק עדכון על המצב של משפחת בראיינט בימים אלה, ועל אשתו ונסה אמר: "הם מסתדרות. ראיתי את הסרטון שלהם בטיק טוק ורוקדות ואני יודע שזה מה שקובי היה רוצה. שהם ימשיכו הלאה ויחיו חיים מדהימים. אני חושב שונסה היא הסיבה לכך, יש סביבה כפר שלם של אנשים נהדרים שמספקים לה תמיכה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי