לפחות פעם שנייה: רון ארטסט שוב שינה את שמו

רון ארטסט
רון ארטסט | Harry How/Getty Images

בגיל 40 וכמעט עשור אחרי שהחל לקרוא לעצמו מטא וורלד פיס, כוכב ה-NBA לשעבר עושה כבוד לאשתו ומשנה את שמו למטא פורד-ארטסט

(גודל טקסט)

רון ארטסט הוא ממש לא שחקן ה-NBA הראשון ששינה את שמו, היו לפניו כוכבים רבים וטובים ובהם קארים עבדול ג'אבר והאקים אולאג'ואן, אבל הוא כנראה השחקן הראשון אי פעם ששינה את שמו פעמיים.

לאחר שבשנת 2011 שינה את שמו ל"מטא וורלד פיס" – שלום עולמי בעברית – לטענתו מכיוון שהתעייף מהשם "רון ארטסט" ושם אוהדים לא יוכלו לומר שהם "שונאים את שלום עולמי", כעת הוא שינה את שמו לשילוב שמות המשפחה שלו ושל אשתו ומעתה נקרא "מטא פורד ארטסט".

ארטסט, שלא משחק מאז עונת 2016/17, חשף את שינוי שמו בפודקסט של דני גרין. ב-2014 הוא שיחק בסין ונפוצו שמועות על כך שהוא שינה את שמו ל"פנדה פרינד", אבל הדבר לא קרה מבחינה רשמית ככל שידוע. עם זאת, לא פעם דווח על כך שהוא שינה את את שמו גם מבלי שהדבר אכן אושר על ידי רשות האוכלוסין. 

ארטסט בן ה-40 פרש במדי לוס אנג'לס לייקרס בסיומה של קריירה עשירה ומפוארת שכללה גם טבעת אליפות ב-2010 עם לייקרס. במשחק האולסטר הוא הופיע ב-2004 כשחקן אינדיאנה פייסרס, אבל את קריירת ה-NBA החל בשיקגו בולס ואף נבחר במדיה ב-1999 לחמישיית הרוקיז של העונה. בין השאר הוא גם שיחק בסקרמנטו קינגס, ביוסטון רוקטס ובניו יורק ניקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי