מה הסיבה לגוון הצהוב בעיניו של מייקל ג'ורדן?

מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן | Kevork Djansezian/Getty Images

במקביל להנאה הצרופה מ"הריקוד האחרון", צופי הסדרה תוהים האם אגדת שיקגו בולס סובל מבעיות בריאותיות כלשהן. בין הסיבות המשוערות: צהבת, דיאטה גרועה או אלכוהוליזם

(גודל טקסט)

חובבי הכדורסל נהנים בימים אלו מצפייה במייקל ג'ורדן בסדרת הדוקו "הריקוד האחרון", אך מעבר למשחק המרהיב ולהתנהלותו בחדר ההלבשה של שיקגו בולס בשנות ה-90', דבר נוסף שמשך את תשומת לב הצופים הוא הגוון הצהוב בעיניו של הכדורסלן האגדי. בספרד העלו היום (רביעי) מספר ספקולציות בעניין.

יש מי שטוען כי ג'ורדן סובל מצהבת, מחלה הגורמת לעור ולריריות לרכוש גוון צהוב כתוצאה מריכוז גבוה של חומר הבילירובין בדם הנובע מהפרעות בכבד, אם כי לא ידוע על בעיות בריאותיות אצל ג'ורדן. גם מחלות כמו דלקת הכבד ושחמת גורמות לצבע כזה בעיניים.

סיבות נוספות לכך עשויות להיות: סיבוכים ו/או אי תפקוד של הלבלב, אבנים בכליות, נטילת תרופות מסוימות, אנמיה ומחלות אחרות הקשורות בכדוריות הדם האדומות, סטרס גבוה או רכיבים גנטיים, כשהאחרון ברשימה אינו המקרה של ג'ורדן, שכן בימיו כשחקן מעולם לא הופיע אותו גוון צהוב בעיניו.

השליליים מבין הצופים טוענים כי אם אכן יש בעיות בכבד, הן עלולות להיגרם כתוצאה מהרגלי תזונה רעים וצריכת אלכוהול. בכל מקרה, ג'ורדן מושך תשומת לב לא רק בשל כישורי הכדורסל שלו בסדרה, אלא גם בשל הגוון המסתורי בעיניו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי