ב-NBA מבינים: העונה עשויה לחזור ישירות לפלייאוף, הסדרות יתקצרו?

קיירי אירווינג, לברון ג'יימס
קיירי אירווינג, לברון ג'יימס | Mike Stobe/Getty Images

בארה"ב טוענים כי הנהלת הליגה נערכת גם למספר תרחישים, אך המציאותי שבהם מדבר על חידוש העונה משלבי ההכרעה, שעשויים להיות משוחקים בשיטת הטוב משלושה. אדם סילבר יערוך שיחה עם השחקנים

(גודל טקסט)

חזרתה של ליגת העל אושרה היום (שישי) באופן רשמי, ביורוליג כבר הוצג מתווה והחלטה סופית תתקבל בעוד כשבועיים, אך בליגת הכדורסל הטובה בעולם – רב הנסתר על הגלוי. שלוש מקבוצות ה-NBA, פורטלנד, דנבר וקליבלנד, יפתחו היום את מתחמי האימונים שלהן לראשונה מאז פריצתה של מגיפת הקורונה, כאשר בשעות הקרובות הקומישינר אדם סילבר יערוך שיחת ועידה וירטואלית עם כל שחקני הליגה על מנת לספק תשובות לשאלותיהם בצל הסיטואציה המדאיגה והלא ברורה.

בארצות הברית טוענים כי סילבר והצוות שלו עדיין לא פרסמו תכנית חזרה כיוון שההצעות עדיין על שולחן הדיונים והקומישינר מעוניין להתקדם בהתאם להתפתחויות במצב הבריאותי במדינה. גם התרחיש האופטימי, במסגרתו הליגה תחודש בזמן לקיום כלל המשחקים שנותרו לעונה הסדירה, עדיין נלקח בחשבון.

יחד עם זאת, קבוצות ה-NBA אינן ששות לחזור לאימונים כל כך מהר, ולראייה דאלאס מאבריקס, שהורשתה לפתוח את מתקניה לאחר שהנחיות הסגר הוסרו במדינת טקסס, החליטה שעדיין מוקדם מבחינתה. לכן, בהנהלת הליגה נערכים גם לאפשרות של חזרה ישירות לפלייאוף, שבו אף עשויים להתקצר הסיבובים הראשונים לסדרות של הטוב משלושה משחקים, במקום שבעה כפי שנהוג בדרך כלל. יש לציין כי בשלב בו הופסקו המשחקים, תמונות העולות לפלייאוף עדיין רחוקה מלהיסגר. על פי "דה רינגר", קבוצות התחתית שאיבדו סיכוי להעפיל לשלב ההכרעה, פועלות מתוך הנחה שהעונה שלהן הסתיימה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי