אדם סילבר: "זה יכול להיות האתגר הגדול בחיינו"

אדם סילבר
אדם סילבר | KAZUHIRO NOGI/AFP via Getty Images

הקומישינר של ה-NBA ערך שיחה עם השחקנים ועדכן אותם לגבי עתיד הליגה. ההפסדים הכספיים, הערים המארחות, המחשבה על עונה מקוצרת ומתי תתחיל עונת 2020/21?

(גודל טקסט)

ליגות הכדורגל ברחבי אירופה ואפילו הכדורסל הישראלי כבר מראים סימני חזרה, אבל ב-NBA עדיין אין תשובה להמשך העונה. כחלק מההכנות נגד המשבר שוחח הקומישינר של ה-NBA אדם סילבר, עם השחקנים וסיפר להם על התוכניות לקראת המשך העונה.

סילבר הודיע להם שאינו יודע מתי הקהל יחזור, אך נראה שלפחות עד 2021 נצטרך להתרגל למגרשים ואולמות ריקים: "זה יכול להיות האתגר הגדול בחיינו", אמר הקומישינר והוסיף ש-40 אחוז מההכנסות של הליגה מבוססים על האולמות המלאים.

בנוסף סילבר נשאל כמה שאלות בנושאי בטיחות, השיטה בה הליגה תחזור וכיצד הדבר ישפיע על העתיד הכלכלי של השחקנים. סילבר אמר כי ההחלטה לחזור או לא לחזור לא צריכה להתקבל במהלך חודש מאי וגם לא ביוני.

סילבר  אמר שהמטרה היא לרכז את יתר המשחקים במקום ספציפי או מקסימום שניים, כאשר אורלנדו ולאס וגאס הם היעדים הגיוניים ביותר: "אין טעם להוסיף סיכון ולהטיס את כולם לערים שונות אם לא יהיו אוהדים. אני חושב שהכי בטוח אם נשחק במקום אחד או בשניים".

על מבנה הליגה אמר, כי המטרה היא עדיין להשלים את משחקי הפלייאוף עם הסדרה המקורית של עד שבעה משחקים, אך לא פסל את אפשרות לבצע טורניר פלייאוף מקוצר ולהכיל בתוכה קבוצות נוספות. סילבר סיכם ואמר שהמטרה היא לפתוח את העונה הבאה בדצמבר, ללא קשר לסיום העונה הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי