אלכסיס אנטטוקומפו: "החלטתי לשחק באירופה לפני שארשם לדראפט"

יאניס אנטטוקומפו, ת'נאסיס אנטטוקומפו, קוסטאס אנטטוקומפו, אלכסיס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו, ת'נאסיס אנטטוקומפו, קוסטאס אנטטוקומפו, אלכסיס אנטטוקומפו | Gregory Shamus/Getty Images

הגארד היווני בן ה-18 מתכוון לוותר על ליגת המכללות על מנת להפוך לאח הרביעי ב-NBA: "אני רוצה להפוך למקצוען כמה שיותר מהר והדבר הכי טוב עבורי הוא לחתום במועדון אירופי"

(גודל טקסט)

משפחת אנטטוקומפו הפכה לאחת המעניינות בכדורסל העולמי. מעבר לכך שיאניס זכה ב-MVP של העונה הסדירה אשתקד ונחשב לאחד מחמשת השחקנים הטובים ב-NBA, גם תנאסיס הצעיר ממנו בשנה משתף איתו פעולה במדי מילווקי באקס, בעוד קוסטאס בן ה-23 משחק בלוס אנג'לס לייקרס וייתכן מאוד שגם בן הזקונים, אלכס, יגיע בקרוב מאוד לליגה הטובה בעולם.

אתמול (ראשון) הודיע השוטינג גארד היווני בן ה-18, ששיחק העונה בתיכון 'דומיניקן' בארצות הברית, על כוונתו לוותר על ליגת המכללות למרות שקיבל משם מספר הצעות מפתות, כדי להשתפשף שנה אחת באירופה לפני שיירשם לדראפט 2021.

"אני בוחן את האפשרויות שלי, יש לי כמה הצעות מהמכללות, אבל החלטתי לשחק באירופה", הסביר אלכס אנטטוקומפו ב'יורוהופס'. "אני רוצה להפוך למקצוען כמה שיותר מהר. נולדתי וגדלתי באירופה, אני מכיר את הכדורסל האירופי והדבר הכי טוב עבורי הוא לחתום במועדון אירופי. אצטרך להתאמן ולהתמודד מול שחקנים בוגרים, אחווה תחרותיות כדי שאוכל להתפתח בכמה רמות".


יאניס ות'נאסיס אנטטוקומפו. בקרוב יצטרף גם האח הצעיר במשפחה? (Gregory Shamus/Getty Images)

"אני מאמן בעצמי ואני יודע שאני אוכל להשתפר בכל המישורים. אני בטוח שההחלטה הזאת היא הטובה ביותר וזה באמת יעזור לי להכין את עצמי הכי טוב. כשאני ארגיש שאוכל לעשות את הצעד הבא, אהיה מוכן לחלוטין ל-NBA".

אלכסיס בן ה-18 בינתיים לא נמצא באחת מ-60 הבחירות הראשונות לדראפט 2021, אבל ייתכן שאם יעבור עונה מוצלחת במועדון אירופי ויביע את רצונו להירשם לדראפט הוא ימשוך עניין רב ויהפוך לאח הרביעי במשפחה היוונית שיגיע לליגה הטובה בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי