זאיון וויליאמסון נתבע על קבלת הטבות כספיות מנייקי ואדידס

זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון | Sean Gardner/Getty Images

לאחר שעזב את הסוכנות שלה, יועצת השיווק לשעבר של כוכב ניו אורלינס פלינקס דורשת ממנו להודות בכך שאביו ואמו קיבלו מתנות וכסף בתמורה לחתימתו במכללת דיוק

(גודל טקסט)

סוכנת השיווק לשעבר של זאיון וויליאמסון, ג'ינה פורד, הגישה אמש (ראשון) לבית המשפט בקשה להודאה מצד כוכב ניו אורלינס פליקנס על כך שהוא, אביו החורג ואמו קיבלו הטבות כספיות לא חוקיות מכמה חברות, ביניהן נייקי ואדידס, בתמורה לחתימתו במכללת דיוק ולבישת מוצרים שלהן.

בשנה שעברה, וויליאמסון בן ה-19 תבע את הסוכנות של פורד במטרה לבטל את החוזה שלו עמה, זאת על אף שהסוכנות איימה לתבוע אותו עבור נזקים על סך 100 מיליון דולר אם ישבור את ההסכם – כך לפי מקור בתקשורת האמריקאית. זאיון עזב את פורד, חתם ב-CAA ותבע את הסוכנות בטענה כי אף אחד מעובדיה לא רשום כסוכן ספורטאים בצפון קרוליינה.

אין זה המקרה הראשון שבו שמן של מכללת דיוק נקשר בספקולציות דומות. בעבר דווח כי בארצות הברית כי משפחתו מרווין באגלי, אקס ה"שדים הכחולים" ושחקנה של סקרמנטו קינגס כיום, קיבלה כסף מנייקי. גם וונדל קרטר, ששיתף פעולה עם באגלי בעונת 2017-18, נחשד בקבלת הטבות כספיות, אך שני המקרים הללו לא הגיעו לכדי תביעות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי