נבחרת האולסטאר: לברון, קרי וכוכבי ה-NBA ערכו שיחה פרטית לגבי חידוש העונה

לברון ג'יימס, קוואי לאונרד
לברון ג'יימס, קוואי לאונרד | Harry How/Getty Images

לברון ג'יימס, קווין דוראנט, יאניס ואחרים הבהירו: "הגיע הזמן להעלות את הנושא לדיון". גורמים בליגה אישרו זאת ל-" Yahoo Sports", זאת אחרי שארגון השחקנים כבר ערך סקרים אישיים

(גודל טקסט)

אמנם ליגת ה-NBA עדיין מושבתת וכרגע אין תאריך יעד לחזרה, אך חובבי הענף קיבלו הלילה (בין שלישי לרביעי) בשורה מעודדת. חלק מכוכבי העל הגדולים של הליגה החליטו להתאחד במאבק לחידוש העונה הנוכחית בשיחה ועידה שקיימו. גורמים בליגה אישרו זאת ל-" Yahoo Sports".

 
לקראת סיום השיחה, שדנה בהשלכות של מגיפת נגיף הקורונה, כל הצדדים הסכימו לנקוט במלוא אמצעי הבטיחות לאחר שיינתן האות לחזור לליגה. לפי הדיווח, כריס פול, נשיא התאחדות השחקנים, שוחח יחד עם לברון ג'יימס, אנתוני דיוויס, קווין דוראנט, יאניס אנטטוקונמפו, קאווי לאונרד, סטף קרי, דמיאן ליליארד וראסל ווסטברוק.
 
 
עמדת השחקנים ברורה: "הגיע הזמן לדון בשאלה על חידוש העונה", שהושעתה כזכור מאז ה-11 במרץ. לפי  "ESPN", נציגי התאחדות השחקנים החלו לשוחח עם שחקנים באופן פורמלי על חזרת המשחקים. אחת ההצעות האחרונות שעמדו על הפרק היא קיום משחקי הפלייאוף בדיסניוורלד ובלאס וגאס.
 

אדם סילבר, קומישינר ה-NBA, הצהיר ביום שישי כזכור כי אינו יכול להבטיח את שלומם ובריאות של השחקנים אם הליגה תחודש בעיר בה יהיה הסגר, אך הבטיח שהליגה תעשה כל שביכולתה כדי לגרום לתנאים הבטוחים ביותר כדי שיהיה אפשר לשחק. "זה האתגר של חיינו", אמר. לא מעט מהשחקנים חוששים לחזור לשחק לאור העובדה שלא צפוי להגיע חיסון בקרוב, וסילבר אמר שלא צריך לקבל החלטה בדבר עד לחודש יוני, אך נראה שישנה התקדמות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי