הקריירה הבאה מחכה לו: אנס קאנטר יעבור ל-WWE לאחר הפרישה

אנס קאנטר
אנס קאנטר | Katelyn Mulcahy/Getty Images

סנטר בוסטון סלטיקס גילה בראיון ל"האתלטיק" כי הוא מחזיק בהצעות מארגון ההיאבקות ומתכנן מעבר כשיירד מהפרקט: "אהפוך למתאבק, זה בטוח"

(גודל טקסט)

סנטר בוסטון סלטיקס אנס קאנטר מחזיק ברזומה שלו תשע עונות מכובדות ביותר ב-NBA, עם יותר מ-7,000 נקודות, ולא מעט שנים של כדורסל נותרו לו בקנה בהיותו בן 28 בלבד, אך היום (רביעי) הוא גילה כי כבר עכשיו מחכה לו ג'וב ליום שבו יחליט לרדת מהפרקט. בראיון ל"האתלטיק", הטורקי סיפר כי הוא מחזיק בהצעה מה-WWE ומתכנן לעבור להיאבקות בתום קריירת הכדורסל המקצוענית שלו.

"ללא ספק אהפוך למתאבק ב-WWE, זה בטוח", אמר קאנטר, "יש לי כבר הצעות משם, אבל קודם אני צריך לסיים את קריית הכדורסל שלי". זירת ההיאבקות לא זרה לשחקן הפנים של הסלטיקס, שכן בחודש ספטמבר האחרון הוא הופיע באירוע של הארגון. קאנטר, המתנשא לגובה 211 ס"מ ושוקל כ-115 ק"ג, בהחלט עשוי להיות מתאבק מרשים במימדיו, אך לא יהיה שחקן ה-NBA הראשון שעושה את המעבר, שכן קארל מאלון ודניס רודמן הופיעו ב-WCW במהלך שנות ה-90'.

בשנים האחרונות, ארגון ה-WWE עשה מאמצים רבים לצרף כוכבים מענפי ספורט האחרים וגם שחקני טלוויזיה וקולנוע, זאת כחלק מהניסיון למשוך לענף אוהדים חדשים.

קאנטר נבחר במקום השלישי בדראפט 2011 והצטרף בקיץ האחרון לבוסטון, במדיה קלע 17.5 נקודות וקטף 8.2 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי