לברון חשף: "כמעט הפכתי לשחקן פוטבול בפגרה ב-2011"

לברון ג'יימס, מייקל ג'ורדן
לברון ג'יימס, מייקל ג'ורדן | Streeter Lecka/Getty Images

כוכב הלייקרס סיפר בערוץ היוטיוב הרשמי שלו על ההצעה שקיבל מהדאלאס קאובויס. על מייקל ג'ורדן אמר: "הוא היה מבחינתי כמו ישו. הייתי מת לשחק נגדו"

(גודל טקסט)

לאחרונה, לא מעט בשל שידור הדוקו "הריקוד האחרון", רבים מחובבי כדורסל נהנים להתחבט בשאלה מי גדול יותר – מייקל ג'ורדן או לברון ג'יימס. אלא שכוכב הלייקרס הפתיע רבים כשסיפר שהיה קרוב להפוך לשחקן פוטבול ב-2011 מעבר לכך, הוא מדבר בהערצה על ג'ורדן וסיפר שהיה חולם לשחק איתוב אותה הקבוצה ולא כיריב.

בראיון לערוץ היוטיוב שלו "Uninterrupt" אמר לברון: "אני והמאמן האישי שלי עשינו אימונים מאוד קשים במהלך הפגרה ב-2011. הוספתי אימוני חזה רבים. חלמתי לשחק פוטבול אך לצערי לא הייתה לי מעולם הזדמנות להגשים את החלום הזה משום שהקדשתי את כל חיי לכדורסל. שותפו העסקי, מאבריק קרקטר, סיפר כי אף קיבל הצעה מדאלאס קאובויס.
ג'יימס פגש את ג'ורדן ושיחק איתו כשהיה בן 16 ב-2001. "הוא נראה לי כמו ישו הנוצרי. הוא היה כמו ישו השחור בשבילי", אמר ג'יימס על החוויה. שנתיים לאחר מכן הוא קיבל הזדמנות לשחק יחד איתו במחנה הקיץ השנתי של ג'ורדן. "פעם שיחקנו בסביבות השעה תשע בבוקר. המחנה הסתיים, והמשכנו לשחק יחד עם ילדי המכללה שהוא היה מזמין. רצנו הרבה, קרענו את התחת. כשהייתי באותה קבוצה מעולם לא הפסדנו".

לברון ג'יימס (Stacy Revere/Getty Images)
איך היו משחקים יחד באותה הקבוצה: "באופן אישי, לדעתי הקבוצה נמצאת מעל הכל, זהו סגנון המשחק שלי. היתרונות הגדולים שלי היו עובדים איתו בצורה מושלמת. הוא קילר, ממש רוצח ליד הסל, והיכולת שלו לקלוע כך הייתה משתלבת נהדרת עם האיכויות שלי – קריאת המשחק, המסירה". לברון טען ששיתוף פעולה שלו עם ג'ורדן היה מאפיל על סקוטי פיפן על אף שהעריץ את פיפן.

מאוחר יותר, לברון חידד את האמירה בעקבות ביקורות שספג באמריקה: "לא אמרתי שהייתי מעדיף את מייקל כחבר לקבוצה, נשאלתי אם הייתי יכול להחמיא למשחק שלו. אני אוהב את הגדולים והייתי שמח לשחק עם כולם בשיאם, אבל, הייתי מת בשביל לשחק נגד כל אחד מהם. אל תסובבו את זה. ובכל זאת: תודה מייקל, על כך שהיית המלאך שלי, ההשראה שלי, גיבור על!"


מנטאליות דומה
: "אני אוהב כשהחברים שלי לקבוצה מאתגרים אותי. כשהייתי במיאמי, דוויין וייד היה זורק לי באימונים: 'בוא נראה אותך מולי'. גם טיירון לו עשה זאת בקליבלנד. 'כמה, למה אתה מחכה?'. ג'ורדן היה עושה זאת בצורה קצת שונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי