בעלי שיקגו בולס: "לא אהבתי לשמוע את מה שמייקל ג'ורדן אמר"

דייויד סטרן, מייקל ג'ורדן, ג'רי ריינסדורף
דייויד סטרן, מייקל ג'ורדן, ג'רי ריינסדורף | JOHN ZICH/AFP via Getty Images

ג'רי ריינסדורף החליט להגיב לטענתו של MJ בפרק האחרון של הסדרה, לפיה כולם היו מאריכים חוזה בשנה נוספת כדי לזכות באליפות שביעית. וגם: האם בכלל ניתן להשוות בין "הוד אוויריותו" ללברון ג'יימס?

(גודל טקסט)

בסך הכל יומיים חלפו מאז עלו לאוויר שני הפרקים האחרונים בסדרה הדוקומנטרית "הריקוד האחרון", שהסתיימה באכזבתו של מייקל ג'ורדן מכך ששיקגו בולס ויתרה עליו ועל שאר הכוכבים עבור בנייה מחדש, אולם רק הלילה (רביעי) שמענו לראשונה את תגובתו של בעלי הפרנצ'ייז, ג'רי ריינסדורף.

בפרק הסיום של הדוקו, MJ צופה בריינסדורף מסביר את הצורך של הארגון לבצע בנייה מחדש וטוען כי זו הפעם הראשונה שהוא הולך לשמוע את הסיבה לפירוק השושלת שבשמונה שנים הובילה את הבולס לשש אליפויות, ובתגובה לכך יורה: "אם תשאלו את כל הבחורים מ-1998, אם היו מציעים להם לחתום על חוזה לשנה אחת בשביל לנסות לזכות באליפות השביעית, אתם חושבים שהם היו חותמים? אני בטוח הייתי חותם לשנה. מה היה עושה פיל (ג'קסון)? חותם. לגבי פיפ, היו צריכים לשכנע אותו, אבל אם פיל שם, דניס שם ו-MJ שם כדי לזכות באליפות שביעית? פיפ לא היה מחמיץ את זה".

לריינסדורף מעולם לא ניתנה האפשרות להגיב לדבריו של ג'ורדן ובשיחה עם NBC שיקגו נראה שהוא כלל לא אהב את טענתו של "הוד אוויריותו": "בכלל לא הייתי מרוצה ממה שהוא אמר. הוא מכיר את המצב יותר טוב מזה. היו לי ולמייקל שיחות בזמנו ואין לי שום כוונה להיכנס לפרטים, אבל אין לי שום ספק שגם מייקל הרגיש בזמן ההוא שאי אפשר היה לבנות קבוצה שתתמודד על האליפות שנה נוספת".


ריינסדורף עם הג'נרל מנג'ר ג'רי קראוס (JEFF HAYNES/AFP via Getty Images)

ג'ורדן, עוד לפני שצפה בדברי ריינסדורף בשידור, גם אמר שהוא מעולם לא שוחח על כך עם הבעלים, מה שכעת נטען אחרת על ידי ריינסדורף עצמו שגם אמר: "זה כבר הכל היסטוריה, אבל זה הופך דברים למרתקים. 'הריקוד האחרון' צריך לקבוע עבור כל בן אדם שמייקל ג'ורדן היה מעל לכל ספק הגדול ביותר בכל הזמנים. במוחי, בכל פעם שמישהו ירצה להשוות בין מייקל ללברון ג'יימס, אבקש ממנו שלא יבזבז את הזמן שלי".

עוד אמר בעלי הבולס: "אני מאוד שמח מכך שהראו לאנשים שלא ראו את מייקל ג'ורדן בזמנו עד כמה גדול הוא היה. הוא לא באמת לקרוב ללברון ג'יימס ונמאס לי שרוצים להשוות ביניהם. אם כבר אז את לברון צריך לנסות להשוות למג'יק ג'ונסון או אוסקר רוברטסון. מייקל היה מעל כולם ורואים את זה בסרט התיעודי הזה. מייקל ג'ורדן הוא תופעה שלעולם לא נראה כמותה שוב".


אליפות שביעית הייתה על הפרק? תלוי את מי שואלים (Jonathan Daniel /Allsport)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי