בעקבות "הריקוד האחרון": "פיפן רותח מזעם על מייקל ג'ורדן"

מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן
מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן | VINCENT LAFORET/AFP via Getty Images

דיווח: הביקורות נגד MJ נמשכות והפעם מגיעות מכיוונו של חברו הטוב והשותף שלו לשש אליפויות עם שיקגו בולס, שמאוד לא אהב את האופן שבו הוא הוצג בסדרה

(גודל טקסט)

השבוע הגיעה לסיומה הסדרה התיעודית "הריקוד האחרון", אבל נראה שמאז שעלה לאוויר הפרק העשירי והאחרון הביקורות בקרב קולגות וחברים של מייקל ג'ורדן הולכות ונעשות משמעותיות. רק אתמול התראיינו בארצות הברית הוראס גרנט ובעלי שיקגו בולס ג'רי ריינסדורף ולשניהם הייתה ביקורת משותפת על הדרך בה נערכו הדברים, אבל אמש (רביעי) הגיעה ההפתעה הגדולה באמת, כאשר פורסם בארה"ב שגם סקוטי פיפן "רותח מזעם".

פיפן, השותף של מייקל ג'ורדן לשש אליפויות ומי שלאורך כל השנים נחשב לשחקן שמשלים אותו, "המספר 2 הטוב בעולם", על פי הדיווח "מעבר לרותח מזעם" בעקבות האופן בו הוא הוצג במהלך הסדרה. כידוע, על אף שזו מוגדרת סדרה דוקומנטרית, ג'ורדן היה מעורב בתכנים ונתן את אישורו לכל פרט ששודר – ומכאן הטענות על כך שהיו פרטים שהושמטו בעריכה ו/או תלונות על כך שלא ניתנה לרבים האפשרות להגיב ולהציג את המציאות כפי שהם ראו אותה.

אחד המשפטים היותר זכורים של ג'ורדן במהלך הסדרה הוא "לניצחון יש מחיר", כאשר MJ מנסה להגן על התנהלותו שהייתה לעתים אכזרית לאורך הקריירה ולהסביר שגם אם היו מי שנפגעו ממנו, הוא עשה הכל למענם, למען הצלחת הקבוצה, אבל אחת הביקורות לאחר הפרק האחרון הייתה שג'ורדן לא מספיק הרעיף מחמאות או לפחות השחיל מילה טובה על רבים מחבריו.


פיפן וג'ורדן (JEFF HAYNES/AFP via Getty Images)

גם פיפן, על אף שבפרק האחרון זוכה למילים חמות מ-MJ על סדרת הגמר האחרונה במהלכה שיחק פצוע, למשל, הוצג לאורך הסדרה פעמים רבות כמי שמתקשה להנהיג את החבורה, התמקדו פעמים די רבות באירועים שליליים במהלך הקריירה שלו – בוודאי ביחס לסדרה שאמורה לעסוק במייקל ג'ורדן – וכמובן שגם את פיפן "ג'ורדן נאלץ להציל" ברמה הספורטיבית והוא הוצג כשחקן אנוכי לאור פרשת החוזה שלו שהעיבה על חודשים ארוכים בשנתו האחרונה.

פיפן הוא אחד המרואיינים המשמעותיים בסדרה ומי שמופיע לכל אורכה, גם לאור העובדה ששיחק עם MJ במשך עשור, אולם האם "הוד אוויריותו" שוב הצליח לפגוע, הפעם במי שנחשב לחברו הטוב ביותר על הפרקט, בדרך לתהילה מחודשת?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי