קארל מאלון: "שיחקנו נגד שיקגו בולס, לא רק מול מייקל ג'ורדן"

קארל מאלון, מייקל ג'ורדן
קארל מאלון, מייקל ג'ורדן | JEFF HAYNES/AFP via Getty Images

אחד הבודדים שסירב להתראיין לסדרה "הריקוד האחרון" היה כוכב יוטה ג'אז בשנות התשעים, שיחסיו עם "הוד אוויריותו" מתוחים עד היום: "לוקח אחריות על כך שלא זכינו באליפות"

(גודל טקסט)

בתחילת השבוע שודרו שני הפרקים האחרונים בדרה התיעודית "הריקוד האחרון", שהפכה להצלחה היסטרית והיסטורית. מעל 23 מיליון צפיות נרשמו רק ב"נטפליקס" ברחבי העולם וגם 22 שנה אחרי הזכייה השישית והאחרונה של מייקל ג'ורדן ושיקגו בולס, השיח הציבורי שוב עוסק ב-MJ, בין אם בשאלה אם הוא שחקן הכדורסל הטוב אי פעם ובין אם באישיותו המורכבת.

זה לא סוד שכמעט כל מרואיין שרצו בהפקת "הריקוד האחרון" התייצב, אפילו נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה, אבל אחד מאותם שלושה או ארבעה שסירבו להופיע הוא קארל מאלון, כוכב יוטה ג'אז ומי שפעמיים ברציפות נכנע לג'ורדן ולבולס, בשתי האליפויות האחרונות ב-1997 וב-1998. לפי הפרסומים, מאז ומתמיד היה מתח בין "הדוור" לבין "הוד אוויריותו" וגם בימים אלה כוכב העבר מסרב להתייחס לסדרה ולג'ורדן. לכן, בארה"ב נזכרו בריאיון שהעניק מאלון בפברואר 2019 ושפך אור על מערכת היחסים ביניהם גם 22 שנה אחרי.

"מייקל ג'ורדן, מייקל ג'ורדן…", אמר מאלון בריאיון בשנה שעברה כשהוא עם סיגר בפיו, "מה עוד אני צריך לומר עליו? למה אני צריך לדבר על המשחקים ההם?", השיב תחילה כשהזכירו לו את אותה חטיפת כדור של ג'ורדן מידיו במשחק השישי בסדרת הגמר ב-1998, אולם מיד המשיך: "אגיד דבר כזה – אני גבר ואני לוקח אחריות על כך שלא זכינו לפחות באליפות אחת. היינו שם ויצא שפגשנו פעמיים את שיקגו בולס – לא רק את מייקל ג'ורדן אני חייב לומר, ואני אומר את זה במלוא הכבוד והערכה למייקל.


מאלון וג'ורדן (JEFF HAYNES/AFP via Getty Images)

"לעולם לא חשבתי שאני משחק נגד מייקל ג'ורדן, ידעתי שאני משחק נגד שיקגו בולס", המשיך "הדוור", "כולם אומרים שמייקל היה בחור רע וכל זה, אז כן, אבל אני מאוד מעריך אותו וגם אני בן אדם וגם אני הייתי בן ****, לכן אני מסתכל ככה על הדברים וגם על עצמי". 

כפי שנטען בסדרה, ג'ורדן במידה מסוימת לקח את מאלון באופן אישי בשל העובדה שהוא נבחר לשחקן השנה של העונה הסדירה ב-NBA ב-1997. במהלך הימים האחרונים, עם סיום הסדרה, החלו מספר מחבריו של ג'ורדן, כולל מספר מרואיינים, לבקר את התנהגותו ובמוקד היו דבריו של בעלי שיקגו בולס שסיפר כי כלל לא אהב את דבריו של מייקל ג'ורדן בפרק האחרון על פירוק השושלת, חברו הטוב סקוטי פיפן "הרבה מעבר לזועם" על פי הדיווחים בארה"ב על האופן בו הוצג וגם הוראס גרנט טען שג'ורדן שיקר ודאג שדברים שנאמרו נגדו נערכו החוצה.

במקביל, כפי שנודע אתמול, בספטמבר צפויה לצאת סדרה תיעודית גם אודות דניס רודמן, שם ייתכן שנזכה לצדדים נוספים שטרם נחשפנו אליהם משנות השושלת ההיסטורית של שיקגו בולס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי