עוד צעד בדרך לחזרת ה-NBA: ממשל טראמפ אישר לזרים לחזור

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | PEDRO PARDO/AFP via Getty Image

מזכיר מחלקת הביטחון של ארה"ב בישר כי התקבלה החלטה לפתוח את הגבולות עבור שחקנים זרים שעזבו עם תחילת המגפה, במטרה לחדש את האימונים ואת הליגה: "הגיע הזמן שנאפשר לספורטאים לעבוד"

(גודל טקסט)

נראה שהכרזה רשמית על חידוש עונת ה-NBA הולכת ומתקרבת בצעדי ענק. רק אמש (שבת) התפרסמה הודעה רשמית מצד ראשי הליגה על כך שמתנהל מו"מ לקיום כל שארית העונה במתחם הפארק "דיסניוורלד" באורלנדו, כשבמקביל נשלחו למאמנים, לצוותים המקצועיים וגם לשחקנים שאלונים בנוגע לשינויים אפשריים בפורמט לעונה הקרובה, והבוקר נעשה צעד נוסף לקראת החזרה.

צ'אד וולף, מזכיר מחלקת הביטחון של ארצות הברית, אישר כי הממשל בהנהגת הנשיא דונלד טראמפ הסיר את איסור הכניסה למדינה עבור ספורטאים זרים: "זה הזמן להחיות את הכלכלה ושנאפשר לספורטאים מקצוענים לחזור לעבוד", אמר והוסיף כי גם אנשי צוות ומשפחותיהם רשאים לשוב למדינה.

על פי הדיווחים, במקביל לכך שבשבוע הבא כבר ייפתחו כל מתקני האימונים לצורך אימונים אישיים ותחת הגבלות, הקבוצות ישובו לאימונים מלאים ונטולי הנחיות ב-21.6 והליגה תתחדש ב-15.7. לכן, שחקנים שיצאו מגבולות ארצות הברית מאז נעצרה הליגה ב-12 במרץ, זמן קצר לפני משחק בין יוטה לאוקלהומה מפני שבג'אז גילו שרודי גובר נדבק בנגיף, נדרשים לשוב בהקדם כדי שגם יוכלו להיכנס לבידוד ביתי ולהצטרף לאימונים כמתוכנן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי