סקוטי פיפן: "לעזאזל, קובי בראיינט היה יותר טוב ממייקל ג'ורדן"

קובי בראיינט , מייקל ג'ורדן
קובי בראיינט , מייקל ג'ורדן | VINCENT LAFORET/AFP via Getty Images

באופן מפתיע מעט, הכוכב ששיתף פעולה עם "הוד אווירותו" טען בראיון כי אגדת הלייקרס התעלה מעליו. בנוסף, הוא הביע חרטה: "שונא את זה שלא יצא לי להגיד לו כמה הוא היה גדול"

(גודל טקסט)

הסדרה הדוקומנטרית "הריקוד האחרון" שכנעה רבים כי מייקל ג'ורדן הוא גדול הכדורסלנים בכל הזמנים, אולם נראה שדווקא שותפו הבכיר של MJ על הפרקט, סקוטי פיפן, חושב אחרת. כוכב שיקגו בולס לשעבר התראיין ל-"Thuzio" בחודש שעבר וסיפק מחמאה ענקית לקובי בראיינט ז"ל, כשטען כי "הממבה השחורה" התעלה מעל המנטור שלו.

"קובי נלחם כל כך חזק כדי להיות מייקל ג'ורדן. כשאני חוזר וצופה בקלטות שלו, אני אומר לעצמי 'לעזאזל, הוא היה יותר טוב ממייקל ג'ורדן", הפתיע פיפן, "הוא עבד כל כך קשה, הבחור הזה הגיע מהתיכון. הוא לא שיחק בצפון קרוליינה תחת דין סמית'".

פיפן הוסיף גם כי הוא מתחרט על כך שלא הביע בפני בראיינט את הערצתו ולא שיבח אותו כפי שמגיע לו: "קובי היה מתקשר אליי ומאתגר אותי בשאלות. מדהים לגלות שהוא עשה את זה עם הרבה שחקנים אחרים וגם לאנשים במגזרים אחרים, כמו מפיקי קולנוע או מחברי ספרים. הוא היה בחור חכם מאוד והוא האמין בשאיפה למצוינות. אני שונא את זה שלא יצא לי להגיד לו כמה הוא היה גדול".

כוכב הלייקרס המנוח אכן למד המון מג'ורדן ופיתח סגנון משחק כמעט זהה לשלו, יחד עם ה"קילר אינסטינקט", ואף רשם קריירה לא פחות מוצלחת. אך לדעתו של פיפן, התלמיד עלה על רבו.

פיפן וג'ורדן. התלמיד קובי עלה על רבו (VINCENT LAFORET/AFP via Getty Images)
פיפן וג'ורדן. התלמיד קובי עלה על רבו (VINCENT LAFORET/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי