דריל מורי מרגיש אשם: "אכזבתי את ג'יימס הארדן"

ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן | Maddie Meyer/Getty Images

המנהל המקצועי של יוסטון רוקטס לקח אחריות על כך שהכוכב שלו עדיין לא הוביל את הקבוצה לאליפות: "לא השגתי לו את השחקנים המתאימים"

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

למרות סגנון התקפי שמייצר כמות עצומה של נקודות ומספר הישגים מכובדים בעונה הסדירה, יוסטון רוקטס היא אולי הקבוצה הכי מאכזבת ב-NBA בשנים האחרונות – והמנהל המקצועי שלה, דריל מורי, יודע זאת היטב. על אף שבסגל שלה מככב מלך הסלים הליגה ואחד משחקני ההתקפה המוכשרים ביותר אי פעם, ג'יימס הארדן, הקבוצה מטקסס עדיין לא הצליחה להעפיל לסדרת גמר הפלייאוף מאז שהמזוקן הצטרף.

מורי התארח השבוע בפודקאסט ויצא להגנתו של הכוכב, אשר סופג ביקורות תכופות על סגנון המשחק האינדיבידואלי שלו, כשהתדמית שלו לא בדיוק עוזרת. "אני לא חושב שהתקשורת הוגנת איתו וחלק מזה נובע מכך שהוא מוקף במעגל של אנשים שהוא סומך עליהם שרוצים את הטוב ביותר בשבילו. איתם הוא מאוד חברותי, פתוח ופשוט בחור נהדר. עם כל השאר הוא לא מתנהג הפוך, הוא פשוט מאופק. ולדעתי זה פוגע בו קצת, אבל אני יכול להגיד שמאחורי הקלעים הוא גאון כדורסל ואדם איכותי".

הג'נרל מנג'ר המשיך ולקח אחריות על כך שלא בנה סביב הארדן צוות מסייע מספיק טוב לזכייה באליפות: "אנחנו עובדים יחד כבר שמונה שנים ולא יכולתי לחשוב על שותף טוב יותר כדי לנסות לזכות בתואר. למעשה, רוב הימים אני מתעורר ואומר לעצמי שאכזבתי אותו, כי לא השגתי לו את השחקנים המתאימים כדי לזכות באליפות".

הרוקטס נעדרו מהפלייאוף בשלוש העונות שקדמו להגעתו של הארדן באוקטובר 2012 ומאז שהקלע הצטרף, לא רק שיוסטון עלתה לפוסט-סיזן שמונה עונות ברציפות, אלא שמספר 13 שלה זכה שלוש פעמים בתואר מלך הסלים ונבחר לשחקן המצטיין של העונה ב-2018. אולם, למרות שמורי הנחית לצדו חברי היכל התהילה בעתיד כמו דווייט הווארד, כריס פול וראסל ווסטברוק, הטקסנים עדיין לא הצליחו לקרוא תיגר באמת על תואר האליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי