כוכב הקליפרס: "אם לברון משחק – כולם משחקים"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Katelyn Mulcahy/Getty Images

לקראת חידוש ליגת ה-NBA על רקע התנגדות לא מעט שחקנים, פטריק בוורלי סיפק ציוץ מפתיע בטוויטר. האם הביע הסכמה עם הכוכב הגדול או העביר ביקורת על כוחו הרב?

(גודל טקסט)

בארצות הברית מחכים בקוצר רוח לחזרתה של ליגת ה-NBA שצפויה להתחדש בתאריך ה-30 ביולי באורלנדו. על פי הדיווחים, לא מעט שחקנים מתנגדים לחידוש העונה. לפי הדיווחים, קיירי אירווינג קיים שיחה עם כמאה שחקנים שלא רצו לחזור לפעילות, כך לפי דיווחים ב-"ESPN".

 
השחקנים דאגו בין היתר לגבי סיכוני פציעות לאחר ההוצעה לחל"ת, ההסגר בתוך אורלנדו והרעיון שההפגנות החשובות נגד הגזענות יאבדו מהפוקוס והעוצמה שלהן לטובת חידוש המשחקים.
 
 
בינתיים, פטריק בוורלי, כוכב לוס אנג'לס קליפרס, משוכנע שהכוח נמצא בידיו של לברון ג'יימס. בברלי צייץ בטוויטר: "אם לברון רוצה ואומר שמשחקים – אז משחקים. זה לא משהו אישי אלא ביזנס". בארה"ב לא יודעים באופן גורף האם מדובר בתמיכה בכוכב או דווקא הערה צינית על הכוח הרב שיש ברשותו. לברון כזכור שוחח עם עם יאניס אנטטוקונמפו, כריס פול ואחרים בחודש מאי במטרה להוביל את חזרת הליגה.
 

מנגד, אייברי בראדלי ודווייט הווארד, חבריו של לברון בלוס אנג'לס לייקרס, מתנגדים לחידוש המשחקים. הווארד חיזק את אירווינג: "זה לא הזמן המתאים לכדורסל או שואו ובידור, זה רק ייצור הסחת דעת מהמטרה האמיתית".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי